کاهش تاخیر در پخش با دانگل هدفون جدید گوگل

0
510

کالاسودا دانگل هدفون تایپ C جدید گوگل به کاهش تاخیر در پخش و افزایش تجربه بهینه پخش موسیقی در گوشی های پیکسل کمک خواهد کرد.

از زمانی که گوشی پیکسل 2 به طور جالبی از جک هدفون 3.5 میلی متری استفاده کرد، گوگل دانگل های هدفون را در کسب و کار خود هدف قرار گرفته است؛ کاری که آیفون های اخیر نیز آن را به انجام رسانده اند.

این شرکت دوباره روی آداپتور هدفون های خود کار کرده و آن را بازسازی کرده است. لیست این محصول در فروشگاه گوگل استور موجود است و در ویژگی های آن می خوانیم که این دانگل تاخیر در پخش را 35 درصد بهبود داده و زمان پخش را نسبت به گوشی های پیشین خود افزایش داده است.

جالب است بدانید که در سال 2016 زمانی که گوگل برای اولین بار از گوشی پیکسل خود رونمایی کرد، یک دانگل هدفون USB-C هم در جعبه‌ این محصول وجود داشت. همین ‌طور این دانگل به ‌صورت جداگانه در فروشگاه گوگل به قیمت 9 دلار به فروش می ‌رسید. به همین دلیل گوگل، جک هدفون را از محصولات خود حذف کرد.

شایعاتی در خصوص ساخت این محصول وجود داشت و هیچ‌کس فکر نمی ‌کرد گوگل یک مدل جدید تر از این محصول ارائه کند اما در نهایت این کار را انجام داد.

 قرار بود این مدل با رقم 20 دلار به فروش برسد اما در نهایت به 12 دلار رسید. مسئله ای که بیشتر توجه کاربران را جلب کرده، افزایش 25 درصدی قیمت آن نسبت به مدل سال 2016 است. قیمت این دانگل 3 دلار بیشتر از مدل پیشین است. باید دید آیا گوگل برای این افزایش قیمت دلیل موجهی ارائه خواهد داد یا خیر. البته این طور که مشخص است گوگل ویژگی های بهینه ای از این دانگل ارائه کرده است.

طبق گفته گوگل، گوش دادن موسیقی با کمک این دانگل به تجربه گوش دادن موسیقی به علت کم شدن تاخیر و افزایش کیفیت صدا، برای شما جذاب‌ تر می‌ شود.

این دانگل تاخیر در پخش را 53 درصد و مصرف انرژی را 38 درصد کاهش می ‌دهد. نسخه جدید کمی گران تر از مدل پیشین که 9 دلار بود قیمت دارد. علاوه بر بهبود عملکرد کلی، نسخه جدید از نظر اندازه کوچک تر از نوع قبلی است. در واقع مشخصات آن به این شرح است:  2.8 میلی متر طول و میزان باریکی 0.6 باریک تر با قطر کمتر و 0.4 گرم سبک تر.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید