کاهش قیمت موبایل در بازار ایران

0
610
کاهش قیمت موبایل در بازار ایران

گوشی های تلفن همراه که هفته گذشته همزمان با افزایش قیمت ارز گران شده بودند حالا روند کاهشی قیمت را تجربه می کنند.

به گزارش خبرنگارکالا سودا، گوشی های موبایل هفته گذشته با گران شدن ارز گران شدند و امروز با کاهش قیمت همراه بوده اند. البته این در حالی است که قیمت ها به قبل از گران شدن نرسیده اند اما کمی ارزانتر شده اند.

بنابراین گزارش، گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس از رنج قیمت 17 میلیون تومان به 16 میلیون تومان رسیده است و سامسونگ نوت 9 نیز از رنج 11 میلیون تومان به کانال 9 میلیون تومان کاهش قیمت داشته است.

از سویی دیگر هوواوی میت 20 پرو از کانال 13 میلیون تومان به 11 میلیون تومان رسیده و هانور ویو 20 نیز از 12 میلیون تومان به 11 میلیون کاهش قیمت داشته است.

همچنین اپل ایکس (10) از 17 میلیون تومان به 15 میلیون تومان و اپل 8 از از 11 میلیون تومان به 9 میلیون رسیده اند. این در حالی است که دیگر گرانترین اپل کمتر از 20 میلیون تومان قیمت خورده در حالی که هفته گذشته مدل ایکس اس مکس با حجم 256 گیگا بایت تا 24 میلیون تومان نیز در بازار ایران خرید و فروش شد.

اما راجع به قیمت گوشی نوکیا در بازار ایران که می کوشد مانند قبل به برند اول مشتریان ایرانی تبدیل شود هم می توان به کاهش قیمت نسبت به هفته گذشته اشاره کرد. نوکیا 8 با حافظه 64 گیگابایت هفته گذشته تا 7 میلیون به فروش می رسید و امروز قیمت آن 6 میلیون و 500 هزار تومان اعلام شده است. البته تغییر قیمت نوکیا چه در افزایش و چه در کاهش به میزان اپل وسامسونگ در ایران نیست و نوسان قیمت آن درصد بالایی ندارد.

گفتنی است، قیمت های ارایه شده در این گزارش از سوی نمایندگی های اپل، سامسونگ، نوکیا و هواوی در ایران اعلام شده است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها