کاورهای پرطرفدار و تجهیزات جانبی نوت پرچمدار سامسونگ

0
592
کاورهای پرطرفدار و تجهیزات جانبی نوت پرچمدار سامسونگ|کالاسودا

کاورهای پرطرفدار و تجهیزات جانبی نوت پرچمدار سامسونگ|کالاسوداکالاسودا – تجهیزات جانبی گوشی گلکسی نوت ۸ برای حفاظت از گوشی و البته ایجاد ظاهر و حسی امروزی در آن طراحی شده‌اند تا بتواند با انواع سبک‌های زندگی همخوانی پیدا کند.

بسیاری از تجهیزات جانبی این گوشی با تمرکز روی کارکرد اصلی گلکسی نوت ۸ طراحی شده و به کاربران امکان می ‌دهد برنامه ‌ها و فیلمهای موردعلاقه خودشان را روی صفحه نمایش بزرگ این گوشی به راحتی تماشا کنند.

بطور مثال کاور ایستاده محافظ (Protective Standing Cover) با موادی بسیار مقاوم تولید شده و به صورت کامل از گوشی گلکسی نوت ۸ شما محافظت کرده و در عین حال امکان مشاهده کامل سطح نمایشگر بدون مرز آن را هم فراهم میکند. با بیرون کشیدن پایه پشت کاور میتوانید فیلم مورد علاقه ‌تان را به راحتی روی گوشی تماشا کنید.

 این پایه طوری طراحی شده است که اگر فشار بیش از حدی به آن وارد شود بسته میشود و نمیشکند. کاور ایستاده شفاف (Clear View Standing Cover) نیز در عین حفاظت از گوشی گلکسی نوت ۸ ، آن را در زاویه ‌ای بهینه برای تماشای فیلم نگه میدارد. طراحی خاص این کاور باعث میشود به سادگی بتوانید هشدارها را بررسی کرده یا تماس بگیرید، بدون اینکه نیاز به باز کردن کاور گوشی داشته باشید.

کاورهای پرطرفدار آلکانترا (Alcantra) ، دو تکه و شفاف (Clear) که اولین بار برای گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ عرضه شدند، اکنون برای گلکسی نوت ۸ هم عرضه شده ‌اند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها