کتانی های خودکار و الکتریکی پوما به تست بتا رسیدند

0
992
کتانی های خودکار و الکتریکی پوما به تست بتا رسیدند

اگر نتوانستید کفش های مجهز به بند خودکار نایک را فراهم کنید، نگران نباشید. پوما در فکر توسعه یک کتانی الکتریکی خودکار است که می تواند کاربران زیادی را جلب کند.

برنامه آزمایشی پوما برای ساخت کفش های الکتریکی این برند به تائید نهایی و اجرا رسیده است. شرکت کنندگانی که می خواهند این کتانی ها را امتحان کنند می توانند فرم آنلاین را در وب سایت Puma Fi پر کنند.

جزئیات مشارکت در طرح آزمایشی پوما

برای آزمایش این کتانی ها باید حداقل 18 سال تمام داشته باشید و در کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا، آلمان، انگلیس، ژاپن، هنگ کنگ، چین، سوئد، دانمارک، نروژ، اسپانیا، هندوستان یا ترکیه زندگی کنید. از امروز تا ۲۸ آوریل، کاربران می توانند از برنامهPUMATRAC  (در دسترس برای iOS و اندروید) یا فرم آنلاین Puma برای برنامه آزمایشی بتا کفش Puma Fi استفاده کنند.کتانی های خودکار و الکتریکی

موتور و بندهای Dyneema

طبق گفته سی نت و به نقل از وبسایت Engadget تا بهار سال 2020 این کفش های الکتریکی رونمایی خواهند شد و قیمت معادل 330 دلار خواهند داشت. آنها از یک موتور محرک در کف کفش و بندهای Dyneema استفاده می کنند و از طریق اپلیکیشن و بلوتوث قادر به تنظیم هستند. موتور موجود در این کفش قادر است بند های Dyneema را بکشد یا شکل کند و کفش را دقیقا اندازه پای شما کند.

حرکت رقیب چه بود؟

شرکت نایک نیز اندکی پیش از کفش های بسکتبال مجهز به بند خودکار خود رونمایی کرد و نکته جالب در مورد این کفش این بود که شما با استفاده از برنامه گوشی می توانید بندهای آن را ببندید. اسم این کفش ها Nike Adapt BB است که دارای یک موتور برای بستن کفش های آن تعبیه شده است. زمانی که این کفش ها به صورت اتوماتیک بسته می شوند چراغی در کنار کفش روشن می شود. این کفش ها هر زمان که نیاز باشد دوباره می توانند تنظیم شوند و شرکت نایک اسم این تکنولوژی را FitAdapt گذاشته است.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها