کدام لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند ارزش خرید دارند؟

0
1020

بازار پر از لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند است. از کیس‌های سیلیکونی گرفته تا شارژرهای باتری بزرگ. احتمالاً به همه این لوازم جانبی ها نیاز ندارید. اما کدام یک ارزش خرید را دارند؟

بهترین لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند که ارزش خرید دارند:

 قاب گوشی

به گزارش کالاسودا و به نقل از howtogeek، بیایید با رایج‌ترین لوازم جانبی گوشی هوشمند، یعنی قاب، شروع کنیم.

به چند دلیل بهتر است شما یک قاب گوشی بخرید. اول از همه، یک کیس تا حدودی از گوشی شما محافظت می‌کند. حتی یک قاب TPU نازک از گوشی شما در برابر خط و خش محافظت می‌کند و Otterbox می‌تواند آن را از آسیب جدی تری نجات دهد.

علاوه بر این گوشی راحت‌تر در دست قرار می‌گیرد و یا شما می‌توانید با توجه به رنگ مورد نظرتان آن را سفارشی کنید.

کابل شارژ سریع

گوشی هوشمند شما به احتمال زیاد دارای کابل شارژر است. از آنجایی که شما در طول روز و شب بارها گوشی خود را شارژ می‌کنید. خرید یک کابل شارژ اضافی می‌تواند مفید باشد.

آنها معمولاً بسیار ارزان هستند.

کابل شارژ 3 در 1 عالی است. این کابل می‌تواند دستگاه‌ها را با USB-C، Lighting و microUSB شارژ کند.

بسته‌های باتری

یک بسته باتری می‌تواند در شرایط خاص شما را نجات دهد. شاید قبل از اینکه بخواهید گوشی خود را شارژ کنید برق خانه شما قطع شده یا در جایی بدون پریز باشید.

یک شارژر دیواری ترکیبی قابل حمل عالی است؛ زیرا می‌تواند برای شارژ منظم به برق وصل شود. اما باتری مخصوص به خود را نیز دارد که در صورت قطع برق استفاده می‌شود.

هدفون‌های بی سیم

چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​جک هدفون در حال کنار گذاشتن است و آیفون‌ها و بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دیگر این جک را ندارد.  بنابراین خرید یک هدفون بی سیم ضروری است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها