با قیمت کمتر از 3میلیون تومان کدام لپ تاپ را بخریم؟

0
519
با قیمت کمتر از 3میلیون تومان کدام لپ تاپ را بخریم؟

طی سال اخیر بازار لپ تاپ مانند محصولات دیگر متحول شد و قیمت محصولات بسیار بالاتر رفت. از این رو پیدا کردن لپ تاپ با قیمت کمتر از 3میلیون تومان کمی مشکل خواهد بود. امروز قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم که با قیمت کمتر از 3میلیون تومان می توان کدام لپ تاپ را خرید. برای این بخش دو لپ تاپ را در نظر گرفته ایم، پس با ما همراه باشید.

لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل  VivoBook X541NA – D

یکی از ارزان ترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران، لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل VivoBook X541NA – D است. این محصول در مقایسه با قیمتش کیفیت بسیار خوبی دارد. به عبارتی با وجود اینکه بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است اما کیفیت بسیار خوبی دارد.

این لپ تاپ صفحه نمایش 15.6 اینچی دارد و از پنل TFT بهره می برد. بدون شک این محصول یکی از برترین محصولات در پاسخ به سوال با قیمت کمتر از 3میلیون تومان کدام لپ تاپ را بخریم، خواهد بود. این محصول مجهز به پردازنده مرکزی Intel Celeron N3350، پردازشگر گرافیکی 500 Intel HD Graphics بدون حافظه‌ گرافیکی مجزا، دو گیگابایت حافظه‌ رم و ۵۰۰ گیگابایت حافظه‌ داخلی از نوع هارد دیسک است. باتری این محصول نیز شرایطی را ایجاد می کند که باعث می شود تا 5 ساعت به شارژ کردن نیاز نداشته باشیم. این لپ تاپ در بازار ایران با قیمتی در حدود 2میلیون و 500هزار تومان به فروش می رسد.کدام لپ تاپ را بخریم؟لپ تاپ 15 اینچی ایسوس مدل  VivoBook X541NA – D

لپ تاپ  Lenovo V110 – L – 15 inch

زمانی که این سوال مطرح می شود که با قیمت کمتر از 3میلیون تومان کدام لپ تاپ را بخریم، بدون شک برند لنوو یک برند کاملا قدرتمند به چشم خواهد آمد.

لپ تاپ Lenovo V110 – L – 15 inch Laptop حدود 1.9 کیلوگرم وزن دارد که در مقایسه با نماینده ایسوس وزن کمتری است. این لپ تاپ پرطرفدار قیمتی در حدود 3میلیون تومان دارد و یکی از پرطرفدارترین محصولات در بازار فعلی ایران است. به طور کلی توقع خاصی از این لپ تاپ نمی توان داشت با این حال کمپانی لنوو برای این محصول از پردازنده  N3350 سلرون اینتل استفاده کرده است که فرکانس 1.1 گیگاهرتزی دارد.

حافظه رم این محصول ارزان قیمت دو گیگابایتی از نوع DDR3 است که یکی از پایه ای ترین سخت افزارهای لپ تاپ را تشکیل می دهد، با این وجود حافظه داخلی 500 گیگابایتی و پردازنده یاد شده می تواند نیازهای پایه ای کاربران را برطرف کند.کدام لپ تاپ را بخریم؟ لپ تاپ  Lenovo V110 - L - 15 inch

نظر شما در مورد این سوال که با قیمت کمتر از 3میلیون تومان کدام لپ تاپ را بخریم، چیست؟ در این محدوده قیمتی کدام برند را برترین لپ تاپ در نظر می گیرید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها