کدام نرم افزار ها را نباید روی گوشی موبایل خود نصب کنیم؟

0
462
کدام نرم افزار ها را نباید روی گوشی موبایل خود نصب کنیم؟

نرم افزار های بسیار زیادی در استور گوگل وجود دارد که توانسته اند مورد قبول کاربران قرار گیرد، با این وجود برخی از این نرم افزار ها آنطور که ادعا می کنند کاربردی نیستند و برخی از آن ها نیز امکان هک شدن گوشی شما را بالا می برند و سازندگان می توانند گوشی شما را ردیابی کنند.

در این بخش قصد داریم به مرور نرم افزار هایی بپردازیم که در ماه های اخیر شایعاتی وجود داشته که مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده اند و از این رو قصد داریم به سوال کدام نرم افزار ها را نباید روی گوشی موبایل خود نصب کنیم پاسخ دهیم.

فروش پایگاه داده کاربران توسط Cheetah Mobil

نرم افزار QuickPic ابزاری مشهور برای عکس برداری به شمار می رود و به سادگی می توان از آن استفاده کرد، این نرم افزار سال گذشته توسط  Cheetah Mobil خریداری شد و شروع به آپلود تصاویر کاربران در پایگاه داده خود کرد.

فروش پایگاه داده کاربران توسط Cheetah Mobil

نسخه رایگان ES File Explorer را نصب نکنید

بدون شک این نرم افزار مدیریت فایل را باید در کنار بهترین ابزار های مدیریتی قرار داد با این وجود نسخه رایگان این نرم افزار به نظر مشکلاتی را ایجاد کرده و حواشی زیادی ایجاد شده است، به نوعی که پیشنهاد می شود نسخه رایگان آن را حذف کنید، در واقع ES File Explorer نسخه رایگان پر از تبلیغات است که در این میان امکان ویروسی شدن گوشی هوشمند شما را بسیار بالا می برد.

 

نسخه رایگان ES File Explorer را نصب نکنید

مرور گر UC Browser نیز در کنار نرم افزار های محبوب قرار می گیرد که کاربرد های بسیاری دارد، این مرورگر ادعا می کند مقدار زیادی از داده ها را ذخیره می کند تا بارگیری صفحات سریع تر انجام شود اما این نرم افزار نیز بر اساس اخبار منتشر شده این مرور گر اطلاعات کاربران را ردیابی می کند  و آن ها را در فرم رمزنگاری شده به اشتراک بگذارید.

مرور گر UC Browser اطلاعات کاربران را ردیابی می کند

نرم افزار CLEAN it شارژ باتری زیادی مصرف می کند

یکی از مشهور ترین روش ها برای آزاد سازی فضای رم گوشی موبایل استفاده از این نوع نرم افزار ها است، این نرم افزار برای اینکه یک بخش از گوشی موبایل را مرتب کند، باتری بسیاری را مصرف می کند، با عنوان مثال پس از اجرای این نرم افزار می توانید حافظه رم گوشی خود را خالی کنید اما این موضوع باعث می شود که سرعت تخلیه شدن شارژ گوشی شما بیشتر شود.

نرم افزار CLEAN it شارژ باتری زیادی مصرفی می کند

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها