کدام گوشی‌های سامسونگ زودتر رابط کاربری جدید One UI 6 را می‌گیرند؟

0
77

قرار است اواخر پاییز امسال رابط کاربری One UI 6 روی گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ عرضه شود. اما کدام گوشی‌ها در اولویت خواهند بود؟

به گزارش کالاسودا و به نقل از samlover، انتظار این است که گوشی‌های پریمیوم شامل اس ۲۳، اس ۲۳ پلاس و اس ۲۳ اولترا زودتر از بقیه One UI 6 بگیرند.

نوبت دوم گلکسی زد فولد ۵ و فلیپ ۵ خواهند بود.

سری سوم نیز اختصاص به تبلت تب اس ۹، تب اس ۹ پلاس و تب اس ۹ اولترا دارد.

بعد از گوشی‌های پریمیوم نوبت به گوشی‌های زیر خواهد رسید که رابط کاربری One UI 6 را می‌گیرند

  1. Galaxy S22/S22+/S22 Ultra
  2. Galaxy Z Fold4/Flip 4
  3. Galaxy S21/S21+/S21 Ultra
  4. Galaxy Z Fold3/Flip 3
  5. Galaxy Tab S8/S8+/S8 Ultra

در نهایت، بقیه دستگاه‌های گلکسی واجد شرایط این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

بر اساس ترتیب زمانی دریافت One UI 5.0، انتظار داشته باشید که One UI 6 را در همان بازه زمانی دریافت خواهید کرد.

یکی دیگر از عواملی که باید در نظر بگیرید مدل دستگاه شما و قدمت آن است.

معمولا قدیمی‌ترین مدل ها همیشه در لیست آخرین به روز رسانی هستند.

گفتنی است هنگامی که یک سازنده گوشی، نرم افزار جدید را منتشر می‌کند، استراتژی توزیع یک کار مهم و چالش برانگیز است. تولیدکنندگان معمولاً به‌روزرسانی‌ها را به ترتیب خاصی توزیع کرده و معمولاً با دستگاه‌های پریمیوم خود شروع می‌کنند و سپس به تدریج به دستگاه‌های میان‌رده و ابتدایی عرضه می‌شوند.

رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید ۱۴ خواهد بود و روی تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های سامسونگ گلکسی که از اندروید 14 پشتیبانی می‌کنند، قرار می‌گیرد.

پیش از این، برای عرضه نسخه جدید One UI حدود شش ماه از ورود آخرین نسخه اندروید طول می‌کشید، اما همه چیز تغییر کرده است و سامسونگ از نظر توزیع به روز رسانی نرم افزار سریعتر شده است.

به گفته گوگل، اندروید ۱۴ تنها پس از انتشار نسخه پایدار آن برای AOSP (پروژه منبع باز اندروید) در دسترس خواهد بود. ابتدا، نسخه اندروید به نقطه عطف ثبات پلتفرم خواهد رسید (در ماه جولای).

از آنجا، تولیدکنندگان این فرصت را خواهند داشت که UI یا پوسته مربوطه خود را بسازند. برای سامسونگ، نسل بعدی One UI Beta در ماه اوت وارد بازار خواهد شد. به دنبال آن بتا ۲، بتا ۳ و یک نسخه پایدار در عرض دو ماه عرضه خواهد شد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها