کدام گوشی بیشترین و کمترین امواج را تولید می کند؟

0
1592
بیشترین و کمترین امواج

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی گوشی ها بپردازیم و گوشی هایی که بیشترین و کمترین امواج را تولید می کنند به شما معرفی کنیم. قطعا این گوشی ها می توانند نگاه شما را به خوپ جلب کنند.

امواج گوشی و مضرات آن

هر چند وقت یک بار شاهد این موضوع هستیم که کاربران اعلام می کنند که امکان دارد امواج گوشی تاثیر مخربی روی سلامت افراد بگذارد. به تازگی یک گروه آلمانی گزارشی را منتشر کرده اند که نشان می دهد بیشترین و کمترین امواج از سوی کدام گوشی منتشر می شود. این اطلاعات بر اساس وات بر کیلوگرم بوده و اصولا گوشی که دارای امتیاز کمتری بوده قطعا سالم تر و امن تر است.

کدام گوشی بیشترین امواج را تولید می کند؟

گوشی که در این لیست بیشترین امواج مضر را تولید می کند گوشی شیائومی مدل Mi A1 بوده که امتیاز 1.75 وات بر کیلوگرم را ثبت کرده است. گوشی بعدی که دارای بیشترین امواج از سوی خود بوده گوشی OnePlus 5T است که امتیاز  1.68 را ثبت کرده است. بعضی از گوشی های معروفی که در تمام بازار یافت می شوند نیز در این لیست قرار دارند مثلا گوشی OnePlus 6T با ثبت امتیاز 1.55 در رتبه چهارم ،  گوشی Pixel 3 Xl با امتیاز 1.39 در رتبه هفتم ، گوشی Pixel 3 با امتیاز 1.33 در رتبه دوازدهم و گوشی iPhone 8 با امتیاز 1.32 در رتبه چهاردهم قرار دارد.بیشترین و کمترین امواج

این اعداد و ارقام تضمین کننده سلامت یا مضر بودن گوشی نیستند

این موضوع را هم به یاد داشته باشید هیچ عدد و ارقامی نمی تواند تعیین کننده خطرناک بودن یک گوشی باشد. باید به این مساله هم اشاره کنیم که آزمایشات صورت گرفته روی این گوشی ها به شکلی بوده که حتی عدد و ارقام بالاتری را در زمان نتیجه نشان داده است ولی در کل این گوشی همیشه استفاده می شوند و همه ی ما روزانه از آن استفاده می کنیم.

کدام گوشی کمترین میزان امواج را تولید می کند؟

حالا چه گوشی هایی کمترین میزان امواج را تولید می کنند؟ گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ و گوشی Axon Elite شرکت ZTE به صورت مشترک در صدر قرار دارند و هر دو تنها 0.17 امتیاز را ثبت کرده اند. گوشی ThinQ LG و گوشی A8 سامسونگ به صورت مشترک در رده سوم قرار دارند و هر دو امتیاز 0.24 را ثبت کرده اند. حالا چون صحبت از سامسونگ شده است باید بگوییم که نصف بیشتر گوشی های حاضر در این لیست ساخته این شرکت هستند. از این گوشی ها می توانیم به گوش اس 8 پلاس ، اس 9 پلاس و اس 8 اشاره کنیم.بیشترین و کمترین امواج

البته گوشی های دیگری هم در لیست می توانستند قرار بگیرن ولی باید دید که درآینده باز هم شاهد گوشی های بیشتری از شرکت سامسونگ در این گزارش ها خواهیم بود یا خیر. این موضوع را هم باید اینجا بگیم که امواج گوشی هنوز ضررشان تایید نشده است.

نظر شما در مورد این گزارش چیست؟ آیا گوشی شما هم در این لیست قرار دارد؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها