دانلود ها

کدام گوشی میان رده را بخرم ؟ بررسی یک سوال کاربردی

کالاسودا- کدام گوشی میان ­رده را بخرم؟ این روزها با گران شدن عجیب گوشی­ های موبایل، این سوال بیش از گذشته پرسیده می ­شود. پاسخ دادن به این سوال زیاد سخت نیست؛ این روزها برندهای ال ­جی، سونی و اچ­ تی سی تقریبا از بازار موبایل ایران خارج شده ­اند و شیائومی نیز با تعدادی محدود و گران ­تر از سطح توقعات، در بازار موجود شده است. در نتیجه اگر قصد خرید یک موبایل مقرون به صرفه را دارید، بهتر است به سراغ برندهای سامسونگ و هوآوی بروید. در این میان قصد داریم به معرفی دو موبایل با ویژگی­ های مناسب بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

کدام گوشی میان رده را بخرم ؟ اگر طرفدار سامسونگ هستم

گوشی سامسونگ گلکسی J8 یک انتخاب بسیار خوب برای کاربرانی محسوب می­شود که قصد خرید یک میان ­رده باکیفیت را دارند. این گوشی هوشمند 6اینچی از پنل صفحه نمایش سوپرآمولد بهره می ­برد و با در نظر گرفتن رزولوشن اچ­ دی پلاس و نسبت تصویر 18 به 9 از نظر صفحه نمایش فوق ­العاده خواهد بود. این گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 450 بهره می­ برد و در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایتی و رم  نرم ­افزاری 4گیگابایتی یک شرایط بسیار خوب را برای کاربران فراهم می­کند.

در بخش دوربین نیز شرایط عالی به نظر می­ رسد؛ حضور لنزهای 16 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، نوید یک دوربین فوق ­العاده را به کاربران می­دهد. در بخش دوربین سلفی نیز شرایط بسیار مناسب است و حضور یک لنز 16 مگاپیکسلی باکیفیت کار را برای سایر رقبا بسیار سخت خواهد کرد. به طور کلی این محصول ضعف خاصی ندارد و یک خرید بسیار خوب در بازار محسوب می­شود.

کدام گوشی میان­ رده را بخرم؟ اگر طرفدار هوآوی هستم

موبایل آنر 9 لایت در سال جاری یک خرید بسیار خوب برای کاربران سراسر جهان محسوب می ­شود. این موبایل قدرتمند که از پردازنده پرطرفدار کایرین 659 بهره می­ برد، با قیمتی کمتر از 4میلیون در بازار موبایل موجود است. این گوشی هوشمند قدرتمند در بخش دوربین بسیار مناسب است و هوآوی لنزهای  13 و 2 مگاپیکسلی را برای دوربین­های سلفی و اصلی این موبایل در نظر گرفته است.
موبایل جوان ­پسند هوآوی دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و رم نرم ­افزاری سه گیگابایتی است که برای کارکردهای معمول و بسیاری از بازی­ های موجود در استورهای گوگل مناسب است.

نظر شما در مورد سوال کدام گوشی میان­ رده را بخرم، چیست؟ آیا پاسخ به این سوال در بازار جهانی و بازار موبایل ایران متفاوت است؟

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

22 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش