کدام گوشی های هواوی اندروید 10 (Android Q) را دریافت می کنند؟

4
1464
کدام گوشی های هواوی اندروید 10 (Android Q) را دریافت می کنند؟

به تازگی در کنفرانس گوگل I/O برخی از ویژگی های سیستم عامل جدید اندروید مشخص شده است و اخبار جالبی به همراه دارد و سومین نسخه بتا این سیستم عامل در اختیار تعدادی از گوشی های هوشمند قرار گرفت. انتظار می رود سیستم عامل اندروید در سه ماهه سوم سال جاری در اختیار کاربران قرار گیرد.

در حال حاضر کمپانی هواوی به اولین اولین سازنده گوشی های هوشمند به طور رسمی لیستی از گوشی های هوشمند خود را که نسخه جدید اندروید Q را دریافت می کنند، منتشر کرده است. البته این لیست به نوعی لیست اولیه به شمار می رود و هواوی برخی از گوشی های هوشمند دیگر را نیز به این سیستم عامل مجهز می کند. در حال حاضر گوشی های پرچمدار این برند نیز قابلیت دسترسی به نسخه سوم اندروید بتا را نیز دارند.

لیست گوشی های هواوی اندروید 10

لیست 8 گوشی هوشمندی که به روز رسانی اندروید 9 را دریافت می کنند شامل پرچمداران این برند چینی است، گوشی های هوشمند میت 20 پر، میت 20 پرو، میت 20 ایکس، میت 20 پورش دیزاین،  پی 30، پی 30 پرو در کنار آنر وی 20 و آنر مجیک 2 این گوشی های هوشمند را شامل می شود. به نظر می آید هواوی به زودی لیستی را از گوشی های هوشمند میان رده که اندروید 9 را دریافت می کنند نیز در اختیار کاربران قرار گیرد.کدام گوشی های هواوی اندروید 10 (Android Q) را دریافت می کنند

در کنار این موضوع باید بیان کرد که هواوی هنوز زمان عرضه این به روز رسانی را به طور دقیق برای محصولات خود اعلام نکرده است و در این خبر تنها گوشی های پرچمداری که این به روز رسانی را دریافت می کنند آمده است. بدون شک برای پاسخ به سوال کدام گوشی های هواوی اندروید 10 (Android Q) را دریافت می کنند باید منتظر اطلاعیه های بعدی هواوی در این زمینه بود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین گوشی های هواوی در سال 2019

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
Poria
Poria
4 سال پیش

خود هواوی اعلام کرده که برای هواوی میت 10 پرو عرضه می شود و بعدم فقط 1 آپدیت اصلی گرفته است و هر گوشی دو نسخه اندروید را می‌گیرد

Reza
Reza
4 سال پیش

برای honor 8c نمیاد اندروید 9یا Q