کروم آپدیت جدیدی دریافت خواهد کرد

0
280

کالاسودا – مرورگر کروم به زودی با تغییرات زیادی مواجه خواهد شد که ناشی از اخرین آپدیتی خواهد بود که به زودی عرضه خواهد شد. برای مثال قرار است نوار جستجوی این مرورگر تصویر محور شده و عملکرد توصیفی قدرتمند تری داشته باشد.

گوگل توجه خود را روی نوار جستجوی این مرورگر متمرکز کرده است و پس از تغییرات در ظاهر بصری  رابط کاربری کروم اکنون در پی این است که این راهکار جدید با این هدف انجام شده که جستجوها تا حد امکان توصیفی و مفید باشند.

طبق گفته شرکت، در این تغییرات جدید، هنگامی که در بخش جستجو  (یا آدرس یکپارچه و نوار جستجو) تایپ می کنید، انتظارمی رود که نه تنها پیشنهادات خودکار برای نتایج بالقوه را براساس آنچه تایپ می کنید، ببینید، بلکه شاهد تصاویر و متن مربوط به آن موضوع خاص نیز خواهید بود.

تیم کروم در تلاش است با نمایش تصاویر و متن توصیفی در مورد نوشته های پیشنهادی در نوار آدرس  یک آزمایش جدید را اجرا کند. افزون بر این که کروم روی به روزرسانی طراحی ظاهری خود کار می کند، این تغییرات نیز در نوع خود جالب توجه هستند. تغییراتی که به نظر می رسد با هدف جذب نظر مثبت کاربران و شرکت های تجاری اجرا می شود.

این ویژگی جدید به گزارش دیجیتال ترندز هنوز برای همه کاربران قابل مشاهده نیست و گوگل در حال حاضر این گزینه را به شکل آزمایشی برای تعداد معدودی از کاربران به نمایش گذاشته است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید