کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند، بخوانند

0
152

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران پس از الزامی شدن استفاده از کارت سوخت اطلاعیه های فراوانی را اعلام کرده است و در اطلاعیه جدید خود نیز چهار رقم آخر سمت راست کد ملی را رمز کارت سوخت اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار کالاسودا، مرداد ماه سال جاری نحوه ثبت نام، استفاده و بازیابی رمز کارت‌های هوشمند سوخت در اطلاعیه ای از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام شده بود و پس از آن نیز بارها و بارها برای افرادی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده بودند راه های بازیابی رمز اعلام شده بود به تازگی نیز این شرکت در اطلاعیه ای تازه اعلام کرده است که از روز گذشته ( ۱۷ مهرماه تا پایان روز سه شنبه (۳۰ مهر ماه)، چهار رقم آخر سمت راست کد ملی به عنوان رمز کارت سوخت معتبر است.

بر اساس این اطلاعیه در این مدت چهار رقم آخر سمت راست کد ملی شخصی که نام او در پشت کارت سوخت درج شده است، به عنوان رمز کارت سوخت، علاوه بر رمز جاری کارتها در جایگاه های عرضه سوخت معتبر است؛ بنابراین چنانچه مالکان خودروها به هر دلیلی رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند، می توانند از این امکان برای سوختگیری از طریق کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

البته دارندگان کارت سوخت همچنان مانند گذشته می توانند در صورت بروز هرگونه مشکلی در سوختگیری از طریق کارت سوخت با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و از این طریق نیبت به حل مشکل خود اقدام کنند.

یادآور می شود: بر اساس اطلاعیه های گذشته شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اگر نام مالک فعلی خودرو با نام ثبت شده در روی کارت سوخت مغایرت دارد یا افراد رمز کارت سوخت خود را از حالت پیش فرض تغییر داده باشند، در صورت فراموش کردن رمز کارت هوشمند سوخت، برای بازیابی آن باید به یکی از نواحی یا مناطق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سراسر کشور مراجعه کنند.

جهت انجام فرآیند حذف رمز کارت هوشمند سوخت همراه داشتن مدارک هویتی مالک و مدارک شناسایی خودرو الزامی است. همچنین حضور مالک وسیله نقلیه جهت حذف رمز کارت ضروری بوده و در صورت درخواست توسط شخص دیگر با ارائه وکالتنامه محضری و یا برگه انحصار وراثت حذف رمز کارت سوخت امکان پذیر است. در دست داشتن اصل کارت هوشمند سوخت دارای فیزیک سالم بدون چسب خوردگی و شکستگی و … نیز جهت حذف رمز الزامی است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها