کشتار در آمریکا جذاب تر از هک شدن است

0
327
کشتار در آمریکا جذاب تر از هک شدن است|کالاسودا

کشتار در آمریکا جذاب تر از هک شدن است|کالاسوداکالاسودا_مردم آمریکا در یک نظرسنجی تامل برانگیز ثابت کرده اند ، بیش از ان که نگران مرگ و میر و قتل باشند، نگران سرقت اطلاعات انلاین خود هستند .

شاید دغدغه برای اطلاعات شخصی موضوع عجیبی نباشد و همه ما به محض گم شدن موبایل یا هک شدن اطلاعات شخص خود نگران می شویم که مبادا اطلاعات خود را از دست دهیم .

اما به نظر می رسد این موضع برای مردم آمریکا در درجه نخست اهمیت قرار دارد . تا جایی که حاضرند جان دهند ، اما عکس و فیلم های شخصی خود را نه .

درواقع به نظر می رسد ؛ جرائم مرتبط با اینترنت این روزها بیشتر از کشته شدن به دغدغه آمریکایی ها مبدل شده. اما علت این موضوع چیست ؟

شاید علت اصلی این موضوع به وجود  اکثر اطلاعات شخصی و مالی آمریکایی ها در فضای مجازی مرتبط باشد . بنابراین آن ها از فضا مجازی بیش از فضای حقیقی می ترسند .

شاید علت دیگر نیز شیوع حملات سایبری در فضای مجازی باشد . تحقیق موسسه  گالوپ نشان می دهد در ۱۲ ماه گذشته از هر ۴ آمریکایی یک نفر هدف حملات هکری موفق قرار گرفته و اطلاعات شخصی وی توسط هکرها سرقت شده است.

 در مقابل تنها ۱۲ درصد آمریکایی ها با مشکل سرقت فیزیکی پول یا امول مواجه بوده اند.

همین موضوع نشان می دهد ترس مردم آمریکا پربیراه نیست .

بخش دیگری از این یافته ها نیز نشان می دهد ؛

طی ۱۲ ماه گذشته جرائم سایبری بیشتر از جرائم فیزیکی مانند تلاش برای قتل، سرقت، مزاحمت جنسی یا زورگیری برای آمریکایی ها مشکل آفرین بوده است.

بر همین اساس هم هست که در میان نگرانی های عمده آمریکایی ها، هک شدن اطلاعات مالی و شخصی دغدغه اول آمریکایی ها بوده و ۶۷ درصد از افراد ، این موضوع  را به عنوان اصلی ترین نگرانی خود ذکر کرده اند.

شاید جالب باشد بدانید ؛  مهمترین جنایت فیزیکی که آمریکایی ها در این بررسی به آن اشاره کرده اند سرقت یا آسیب زدن عمدی به خودرو بوده که تنها توسط ۳۸ درصد از آمریکایی ها به آن اشاره شده است.

و در نهایت عجیب تر از همه چیز این که ؛ نگرانی از کشته شدن یا مورد حمله یا مزاحمت جنسی قرار گرفتن تنها دغدغه ۶ درصد از مردم آمریکا بوده است.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها