آمریکا، چین، ژاپن و کره چهار ضلع تسخیر کننده اینترنت 5جی

0
433
امریکا، چین، ژاپن و کره چهار ضلع تسخیر کننده اینترنت 5G

پیش بینی می‌شود چین، آمریکا، ژاپن و کره بیش از نیمی از مشترکین اینترنت فوق سریع 5G را تا سال 2025 داشته باشند. این کشور طبق آماری که اخیرا منتشر شده است، اروپا را پشت سر خواهند گذاشت.

به گزارش کالاسودا و به نقل از gadgetsnow، اروپا حرکت کندی در ساخت شبکه های 5G دارد و از جانب مشتری نیز به ان اندازه اشتیاق که در کشورهای آمریکا و چشم بادامی وجود دارد در این قاره وجود ندارد.

کشورهای سردمدار در اینترنت 5G

این امر موجب  می شود که نگاه به این کسب و کارها نیز متفاوت شود، جایی که اینترنت 5G قادر است فاکتورهای هوشمند سازی را با استفاده از ربات ها، دستگاه های همیشه متصل و سنسورها پیاده کند.

تیم هت، سرپرست بخش تحقیقات GSMA به رویترز در این باره می گوید: ” کشورهای کمی هستند که می توانند در انطباق و به کار گیری اینترنت نسل پنجم در دنیا سردمدار شوند. چین، کره، ژاپن و آمریکا در میان این کشورها هستند که بیش از نیمی از مشترکین اینترنت 5G تا سال 2025 در این کشورها خواهد بود.

کشورهای سردمدار در اینترنت 5G

برنامه فروش اینترنت به حاملین مختلف

با رشد گسترده این شبکه در سراسر دنیا به راحتی می توان یک فیلم را در کسری از ثانیه دانلود کرد. نوکیا دومین شبکه بزرگ دنیا به همراه هواوی برنامه های زیادی برای رشد و سرمایه گذاری در ارتقا این شبکه و فروش آن به دیگر حاملین دنیا دارند. در کره 66% در ارتباطات موبایلی تا اواسط دهه به 5G تبدیل خواهد شد و این رقم در آمریکا و ژاپن به ترتیب 50% و 49% است.

رشد صنعت اینترنت اشیا

علاوه بر مسئله فروش اینترنت 5G، هت می گوید که این شبکه پرسرعت می تواند انقلاب در اینترنت اشیا و گسترش این صنعت یجاد کند. پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال 2025 ارزش آن به 1 میلیارد دلار می رسد که چیزی برابر با درآمد صنعت کلی موبایل طی یک سال گذشته بوده است.

برنامه فروش اینترنت به حاملین مختلف

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها