شیائومی کفش ورزشی بسیار سبک خود را رونمایی کرد

0
832
شیائومی کفش ورزشی بسیار سبک خود را رونمایی کرد

شیائومی کفش ورزشی جدیدی را به صورت رسمی رونمایی کرد. این کتانی توسط Shanghai Runmi که یکی از زیر مجموعه های کمپانی شیائومی به شمار می رود تولید کرده، این کتانی به نام 90 POINTS شناخته می شود.

کتانی معرفی شده همانطور که بیان شد بسیار سبک و راحت است. این کفش ورزشی دارای خاصیت ضد باکتری است و به عنوان یک کتانی خوش قیمت در اختیار علاقه مندان این کمپانی قرار می گیرد. بر اساس ادعای شیائومی این محصول قیمتی در حدود 43 دلار دارد که در مقیاسه با کتانی های برند های مشهور بسیار خوش قیمت است.

بر اساس اخبار منتشر شده این محصول از مواد اولیه مرغوب و بسیار سبک است و کفی کفش از لاستیک و همچنین EVA تشکیل شده است. این مواد مورد استفاده باعث می شود که کتانی شیائومی بسیار سبک تر از کتانی های ارزان قیمت موجود در بازار به شمار رود.

90 Points این مواد اولیه را برای ارائه یک تجربه بسیار خوب برای در اختیار کتانی سبک وزن استفاده کرده و روز راحتی کاربران تمرکز بسیار زیادی دارد. بر اساس ادعای این کمپانی کفش های جدید این شرایط را برای کاربران فراهم می کند تا انرژی کمتری مصرف کنند.

طراحی جالب کفش ورزشی شیائومی

طراحی جالب کفش ورزشی شیائومی

علاوه بر این موارد طراحی بیرونی این کتانی بسیار جالب است و حضور یک حفره باعث می شود که در هنگام دویدن امنیت دونده به خوبی حفظ شود. در بخش مچ نیز از ترکیب نخ مونو شفاف، نخ فوق سبک و نخ آنتی باکتریال تولید شده است. از این رو این ویژگی نیز با کاهش وزن کفش کمک بسیاری می کند. در کنار موارد یاد شده می توان به قابلیت آنتی باکتریال و همچنین ویژگی تنفسی این کتانی سبک وزن اشاره کرد.

کفی کفش دارای طراحی بسیار جالبی است که از نظر ظاهری شبیه به لانه زنبور است. طراخی این محصول دارای سوراخ های کوچکی است که دارای طراحی خاصی است. این طراحی سطح تماس با گرانش را کاهش می دهد و به بهبود تنفس وزن کمک می کند.

همانطور که مشاهده کردید این محصول بسیار جالب توجه است و هنوز در مورد این موضوع خبری منتشر نشده که آیا این کتانی وارد بازار جهانی می شود یا در چین به فروش خواهد رسید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها