کلوز فرند چیست؟ ( انتشار استوری برای افراد خاص )

0
9500
کلوز فرند چیست؟ ( انتشار استوری برای افراد خاص )

کلوز فرند یکی از ویژگی های جذاب اینستاگرام است که کاربرد بسیار خوبی برای علاقه مندان به استوری دارد. این قابلیت به سادگی در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید به شخصی سازی استوری های اینستاگرام خود بپردازید.
اینستاگرام قابلیت های بسیار زیادی دارد و تمام این ویژگی ها در به روز رسانی های مختلف در اختیار کاربران قرار می گیرد تا مدتی پیش این قابلیت در اختیار کاربران قرار می گرفت که استور های خود را مخفی کنند تا برخی از کاربران نتوانند آن ها را مشاهده کنند با این وجود اینستاگرام این قابلیت را گسترش داد و شرایط بهتری را برای کاربران ایجاد کرد.

کلوز فرند چیست ؟

قابلیت کلوز فرند یا همان Close Friends که در صفحه اینستاگرام شما نمایش داده می شود به شمار این قابلیت را می دهد تا بتوانید استوری هایی که قرار می دهید یا آن ها را هایلایت می کنید تنها برای افرادی خاصی نمایش داده شود، این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی حفظ حریم شخصی کاربرانی دارد که در اینستاگرام طرفداران زیادی دارند. از این رو شما می توانید استوری مورد نظر خود را برای مدت 24 ساعت منتشر کرده یا آن ها را هایلایت کنید، در صورتی که تنها افرادی که علاقه دارید آن ها را مشاهده کننده نشان داده می شود.
کلوز فرند چیست ؟

چگونه استوری خود را برای افراد خاص منتشر کنیم ؟

در این بخش قصد داریم به آموزش ایجاد گروهی به عنوان کلوز فرند در استوری بپردازیم. برای این منظور باید مراحل زیر را اجرا کنید.
در گام نخست باید وارد نرم افزار اینستاگرام شوید و به بخش تنظیمات بروید. برای وارد شدن به بخش تنظیمات روی گزینه سه خط در بالا سمت راست کلیک کنید.
پس از وارد شدن به بخش تنظیمات وارد بخش Close Friends شوید. در این بخش دو گزینه در اختیار شما قرار می گیرد، یکی از این ویژگی های پیشنهادات را به شما نمایش می دهد و در بخش دیگر نیز می توانید لیست کلوزفرند های خود را مشاهده کنید.در صورت نیاز در بخش Suggestions می توانید افراد پیشنهادی برای قرار گرفتن در بخش دستان صمیمی خود را انتخاب کنید یا می توانید از بخش جستجو نام های مورد نیاز خود را انتخاب کنید.
پس از وارد شدن به بخش Close Friends می توانید گزینه ی اضافه کردن را انتخاب کنید، حال با انتخاب افرادی که قصد دارید در این لیست قرار گیرد بخشی را ایجاد کنید و در انتها نیز باید کلید Done را انتخاب کنید. در این میان توجه داشته باشید که شما می توانید همواره تغییراتی در این لیست ایجاد کنید و افرادی را به آن اضافه یا کم کرده و سپس استوری خود را برای کلوزفرند های خود ارسال کنید.
پس از انتخاب این لیست باید به شکل همیشگی به شخصی سازی استوری مورد نظر خود بپردازید و آن را آماده کنید.
چگونه استوری خود را برای افراد خاص منتشر کنیم ؟

برای استفاده از قابلیت کلوزفرندز نماد ستاره را در بخش استوری انتخاب کنید

پس از آماده شدن استوری شما دو گزینه در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید از آن ها استفاده کنید. در پایین سمت چپ صفحه نمایش گزینه Your Story وجود دارد که در صورت انتخاب آن استوری ایجاد شده شما برای تمام فالور های شما ارسال می شود و تمام آن ها می توانند آن را مشاهده کنند با این وجود در کنار این بخش نماد ستاره وجود دارد که در صورت انتخاب آن استوری شما برای دوستانی که در لیست ایجاد شده به عنوان دوستان نزدیک قرار دارند ارسال می شود و تنها آن ها می توانند استوری شما را مشاهده کنند.
در نظر داشته باشید که این قابلیت در نظر سنجی هایی دوستانه و صمیمی بسیار کاربردی است و می توانید از این قابلیت به اشتراک گذاری برخی موضوعات شخصی میان دوستان خود بپردازید
برای استفاده از قابلیت کلوزفرندز نماد ستاره را در بخش استوری انتخاب کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها