اچ تی سی راه موفقیت را پیدا کرد، فروش این کمپانی در ماه گذشته دو برابر شد

0
228
اچ تی سی راه موفقیت را پیدا کرد، فروش این کمپانی در ماه گذشته دو برابر شد

گزارش مالی کمپانی اچ تی سی در ماه ژوئن خبرهای بسیار خوبی را برای مدیران و همچنین طرفداران این کمپانی مشهور دارد، بر اساس اخبار منتشر شده این کمپانی توانسته بهترین فروش را در 7 ماه اخیر خود به دست آورد و فروش خود در مقایسه با ماه گذشته را دو برابر کند.

این موضوع یک خبر بسیار خوب برای کمپانی اچ تی سی به شمار می رود که در سال های اخیر با مشکلات بسیار زیادی رو به رو بوده است، البته در نظر داشته باشید که این کمپانی هنوز هم در مقیاس YoY نیز در حاشیه مناسبی قرار ندارد اما در ماه ژوئن توانسته درآمدی در حدود 44 میلیون دلار را به دست آورد که بالاتری میزان در 7 ماه گذشته این شرکت محسوب می شود.

کمپانی اچ تی سی گزارش فروش 6 ماه اخیر خود را نیز اعلام کرد که بر اساس آن این کمپانی توانسته حدود 1.84 میلیون دلار به دست آورد که حدود یک چهارم آن در ماه اخر به دست آمده است و این رشد فروش کاملا مشهود است.

رشد فروش اچ تی سی شرایط خوبی را برای این شرکت ایجاد می کند

رشد فروش اچ تی سی شرایط خوبی را برای این شرکت ایجاد می کند

کاهش فروش سالانه این کمپانی نیز حدود 34 درصد است که کمترین میزان از ژانویه 2018 است. لازم به ذکر است آخرین باری که فروش سالانه اچ تی سی با پیشرفت همراه بود مربوط به 24 ماه پیش و ماه ژوئن 2017 است. در این سال گوشی موبایل اچ تی سی یو 11 روانه بازار فروش شد که به تازگی اندروید 9 را نیز دریافت کرده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده این کمپانی در این ماه یا دو ماه آینده گوشی هوشمند Desire 19+ را وارد بازار فروش تایوان می کند و می تواند فروش خوبی کسب کند، یکی از دلایلی که باعث می شود اچ تی سی فروش خوبی را در ماه های اخیر کسب کند HTC U19e است که با قیمت 420 دلار روانه بازار می شود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها