کمپانی مشهور Razer و جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ

0
382

کالاسودا- کمپانی مشهور Razer باز هم قصد ساخت گوشی هوشمند مخصوص بازی را دارد. داستان گوشی های هوشمند گیمینگ در اواخر سال گذشته کلید خورد و بسیاری از برند های بزرگ دنیا نیز به ساخت این سبک گوشی هوشمند روی آوردند. در واقع محوریت گوشی هوشمند گیمینگ پردازنده قدرتمند است که ساخت تقریبا ۹۰ درصد از این پردازنده ها بر عهده برند مشهور کوالکام است. با این وجود کوالکام که قدرتمند ترین کمپانی تولید کننده پردازنده موبایل است بخش زیادی از ساخت این سبک گوشی هوشمند را بر عهده خواهد داشت.

کمپانی Razer مدتی پیش اولین گوشی هوشمند گیمینگ خود را روانه بازار فروش کرد که علاوه بر پردانده قدرتمند صفحه نمایش بسیار خوبی را نیز شامل می شد و این صفحه نمایش می توانست تصاویری با نرخ ۱۲۰ هرتز را نیز منتشر کرد. شروع کار با محوریت گوشی های گیمینگ برای برند های مشهور کمی نگران کننده بود زیرا بسیاری از کاربران هستند که تنها به سرعت بالای گوشی هوشمند نیاز دارند و علاقه مند به خرید گوشی هایی با قیمت مناسب تر از پرچم دارانی مانند سری گلکسی اس ۹ و یا هواوی پی ۲۰ پو هستند و بدون شک این گوشی های هوشمند بسیار گزینه خوبی برای آن ها خواهد بود.

حال خبری منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی مشهور Razer باز هم قصد ساخت گوشی هوشمند مخصوص بازی را دارد و در واقع اولین گوشی هوشمند گیمینگ این برند تنها شروعی برای یک مسیر طولانی بوده است . البته در ابتدای این مسیر نیز می توان حدس زد که این برند تنها برای ساخت یک گوشی هوشمند توان و انرژی بسیار زیادی را استفاده نخواهد کرد. گوشی هوشمند جدید گیمینگ Razer بسیار بعید است که در سال جاری روانه بازار شود و به نظر می رسد این کمپانی مشهور تا عرضه و رونمایی رسمی پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ صبر کند ، زیرا استفاده از پردانده قدیمی تر این برند بسیار نگران کننده خواهد بود و بدون شک علت آن نیز استفاده این پردازنده در بسیاری از پرچم داران گوشی های موبایل است و از هیجان و جذابیت این برند پرطرفدار می کاهد.

با این حال و با استناد به خبر های منتشر شده باید منتظر نسخه دوم گوشی های گیمینگ این برند که بیشتر به عنوان شرکتی برای لوازم جانبی کامپیوتری در برخی بازار ها از جمله بازار ایران است باشیم . به نظر می رسد این کمپانی برای فروش بهتر گوشی هوشمند خود باید دوربین های ساده تری را در نظر بگیرد و تمام تلاش خود را بر روی صفحه نمایش و باتری درکنار پردازنده قدرتنمد کمپانی کوالکام قرار دهد.
نظر شما در مورد گوشی های گیمینگ چیست؟آیا علاقه مند به حضور این سبک گوشی های هوشمند در بازار موبایل ایران نیز هستید؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها