کمپانی نینتندو از نسخه جدید بازی نوستالژی دکتر ماریو رونمایی می کند!

0
1025
کمپانی نینتندو از نسخه جدید بازی نوستالژی دکتر ماریو رونمایی می کند!

به تازگی خبر جالبی در مورد کمپانی نینتندو منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا از نسخه جدید بازی نوستالژی دکتر ماریو برای سیستم عامل اندروید و iOS پرده برداری کند.

رونمایی از بازی نوستالژی دکتر ماریو

کمپانی نینتندو همیشه مخالف ارائه بازی برای گوشی است اما به نظر می رسد که بخت و اقبال این دفعه به سراغ این شرکت آمده و باعث درآمدزایی برای این شرکت شود. گفته شده که این شرکت قصد دارد از نسخه جدید دو بازی نوستالژی پرده برداری کند که یکی از آنها Mario Kart Tour و دیگری دکتر ماریو است. قطعا بازی دکتر ماریو می تواند کاربران بیشتری را به سوی خود جلب کند.

زمان ارائه بازی نوستالژی دکتر ماریو

همانطور که گفته شد دکتر ماریو به زودی و در تابستان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه خواهد شد و باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این بازی رایگان بوده و فقط یک سری آیتم برای خرید درون برنامه ای به آن اضافه شده است. این فرمولی است که شرکت نینتندو برای تمام بازی های نسخه موبایل خود اعمال می کند. در این موضوع شکی نیست که میزان دانلود بازی های این شرکت میلیاردی است اما میزان دانلود ضامن درآمدزایی نیست!رونمایی از بازی نوستالژی دکتر ماریو

عملکرد بی نظیر کنسول نینتندو سوئیچ

در این موضوع هم شکی نیست که طرفداران پر و پا قرص نینتندو منتظر رونمایی از بازی های این شرکت برای گوشی هستند و حتما خریدهای درون برنامه ای خوبی هم خواهند داشت. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که کنسول سوئیچ نینتندو تا الان عملکرد خوبی داشته و این شرکت نیازی نمی بیند تا با کار اشتباهی عملکرد خوب این کنسول را مورد هدف قرار دهد.

پیش بینی درآمدزایی شرکت نینتندو

بازی نوستالژی دکتر ماریو می تواند بار دیگر اسم نینتندو را در بازار جهانی درخشان تر کند و درآمدزایی خوبی هم برای این شرکت داشته باشد.

توضیحاتی در مورد بازی نوستالژی دکتر ماریو

اگر شما با بازی دکتر ماریو آشنا نیستید باید بگوییم که این بازی شبیه به بازی تتریس بوده و شما باید با استفاده از قرص هایی که دکتر ماریو برای شما به پایین می اندازد ویروس های موجود در ظرف را به شکلی نابود کنید تا به مرحله بعدی بروید.

نظر شما در مورد بازی نوستالژی دکتر ماریو چیست؟ آیا شما هم در گذشته این بازی را دوست داشتید؟

منتظر نظراتش شما دوستان در مورد این بازی در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها