کمپانی وان پلاس در نمایشگاه MWC از نسخه اولیه گوشی 5G خود پرده برداری خواهد کرد!

0
323
کمپانی وان پلاس در نمایشگاه MWC از نسخه اولیه گوشی 5G خود پرده برداری خواهد کرد!

به تازگی خبرهای جالبی در مورد کمپانی وان پلاس و محصولات آن منتشر شده که نشان می دهد این شرکت در نمایشگاه MWC قصد دارد از نسخه اولیه گوشی 5G خود پرده برداری کند.

زمان رونمایی از نسخه اولیه گوشی 5G کمپانی وان پلاس

کمپانی وان پلاس چند وقتی است که در حال آزمایش روی اولین گوشی 5G خود بوده و حالا خبر رسیده است که در نمایشگاه MWC قصد دارد تا از نسخه اولیه گوشی 5G خود رونمایی کند. این کمپانی امروز این خبر را تایید کرد. قطعا این گوشی می تواند نگاه خیلی از کاربران را جلب کند.

اطلاعیه کمپانی وان پلاس در مورد مراسم MWC

حالا که صحبت از این نمایشگاه شد ، این شرکت چینی در پیامی از همگان دعوت کرده است تا در غرفه کوالکام این فناوری جدید را آزمایش کنند و نظرات خود را ارائه کنند. علاوه بر این موضوعات کمپانی وان پلاس اعلام کرده است افرادی که در این مراسم شرکت می کنند می توانند با استفاده از نمونه اولیه گوشی 5G از اینترنت گیمینگ نیز بهره ببرند. این محصول می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند و آنها چشمه ای از اینترنت 5G را ببینند.زمان رونمایی از نسخه اولیه گوشی 5G کمپانی وان پلاس

جزئیات این گوشی پرچم دار و خاص

در حال حاضر جزئیاتی در مورد مشخصات این گوشی 5G منتشر نشده ولی می توانیم از همکاری شرکت کوالکام با وان پلاس این طور برداشت کنیم که در گوشی های جدید این شرکت شاهد پردازنده 855 اسنپ دراگون و مودم X50 این شرکت خواهیم بود که می تواند بستر 5G را برای این گوشی فراهم کند. همکاری نزدیکی اخیرا بین این دو شرکت شکل گرفته است که می تواند نوید روزهای خوش برای کاربران وان پلاس باشد.

زمان رونمایی از گوشی 5G

در مورد طراحی این گوشی هم خبری هنوز به بیرون درز نکرده است. البته نکته جالب توجه این است که در عکس هایی که در مورد طراحی این گوشی به بیرون درز کرده بود دیده بودیم که حاشیه ها کمتر شده و صفحه نمایش بزرگتر دیده می شود. پیش بینی می شود که گوشی پرچم دار کمپانی وان پلاس در ماه می هم زمان با رونمایی از OnePlus 7 به بازار عرضه شود. البته گفته می شود که قیمت گوشی 5G این شرکت بالا خواهد بود.

نظر شما در مورد این گوشی 5G کمپانی وان پلاس چیست؟ آیا این گوشی ها می توانند نگاه تمام کاربران را در مراسم MWC جلب کنند؟

منتظر نظرات شما دوستان در مورد اولین گوشی 5G در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها