کمپانی وان پلاس قیمت پرچم دار جدید خود را اعلام کرد

0
888

کالاسودا- کمپانی وان پلاس مدتی دیگر پرچم دار سال جدید خود یعنی OnePlus 6 رونمایی می کند. حال اخباری از این کمپانی تازه تاسیس منتشر شده است که نشان می دهد این پرچم دار گران ترین دستگاه عرضه شده در تاریخ این برند چینی خواهد بود. اما همه این اخبار تا روز ۱۶ می در شهر لندن به صورت قطعی نخواهد بود و شاید منتظر اخبار دیگری در روز رونمایی باشیم .

کمپانی وان پلاس در سال های اخیر تنها گوشی های خود را برای رقابت با پرچم داران برندهای مشهور منتشر می کند. امروز خبری از قیمت گوشی های این برند قدرتمند چینی منتشر شد که نشان می دهد OnePlus 6 گران قیمت ترین گوشی هوشمند تاریخ این برند خواهد بود این گوشی در سه نسخه ۶۴،۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت منتشر می شود. به نظر نسخه ۶۴ گیگابایت با قیمت ۵۵۵ دلار و نسخه ۱۲۸ با قیمتی در حدود ۶۰۰ دلار عرضه خواهد شد. البته این پرچم دار نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز دارد اما هنوز خبری از قیمت این مدل منتشر نشده است.

وان پلاس ۶ دارای هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است و مجهز به پردازنده Snapdragon 845 Qualcomm است. وان پلاس ۶ در این دستگاه برترین های موجود در بازار تکنولوژی را در کنار هم قرار داده است و برای اولین بار نیز این دستگاه مقاوم در برابر آب خواهد بود. بدون شک این برند تا چند سال آینده یکی از برترین برندهای ساخت گوشی های قدرتمند اندرویدی خواهد بود می تواند یکی از پرفروش ترین برند های موبایل لقب گیرد.

کمپانی وان پلاس در کشور ما نیز فعالیت دارد و علاقه مندان به این برند چینی می توانند گوشی های مورد نیاز خود را از طریق وب سایت فارسی وان پلاس تهیه کنند. با توجه به شعار این کمپانی که  NEVER SETTLE به معنی ” هرگز ساکن نمی مانیم است باید این انتظار را داشته باشیم که این برند در بسیاری از کشور های بتواند نماندگی های قدرتمندی را برای ارتباط با مشتریان خود ایجاد کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها