کمپانی ژاپنی سونی به زودی از برترین گوشی های سال خود رونمایی می کند

0
744

کالاسودا- کمپانی ژاپنی سونی به زودی از دو گوشی هوشمند خود رونمایی می کند. این کمپانی مشهور قصد دارد در مراسم IFA 2018 برلین از یک پرچم دار و یک میان رده رونمایی کند. این خبر به صورت رسمی اعلام نشده اما با توجه به تیزر این کمپانی خبر یاد شده به نظر منطقی است. سونی موبایل امیدوار است که بتواند با عرضه دو گوشی قدرتمند ضرر های چند سال اخیر خود را جبران کند.

تیزر منتشر شده، گوشی هوشمند خاصی را نمایش نمی دهد و تنها در این بخش از لوگو سونی استفاده کرده است. با این شرایط باید انتظار عرضه حداقل یک گوشی هوشمند دیگر در کنار پرچم دار سال جدید داشت. کمپانی ژاپنی سونی در روز 30 آگوست قصد دارد از محصولات جدید خود رونمایی کند و با توجه به شرایط موجود باید انتظار رونمایی از گوشی هوشمند سونی Xperia XZ3 و سونی Xperia XA3 را داشته باشیم. اولین گوشی هوشمند  یاد شده پرچم دار جدید و گوشی هوشمند دوم میان رده جدید سونی محسوب می شود. حال به بررسی دو گوشی هوشمند یاد شده می پردازیم:

گوشی هوشمند سونی Xperia XA3

شرکت سونی هنوز اطلاعات دقیقی از این گوشی هوشمند منتشر نکرده است اما به نظر می رسد سونی موبایل میان رده خود را همراه با پردازنده اسنپدراگون 660 و رم نرم افزاری شش گیگابایتی روانه بازار کند. سونی همواره ویژگی های گوشی های خود را قبل از عرضه رونمایی می کند اما این بار سونی از اقدام همیشگی صرفه نظر کرده است.

گوشی هوشمند سونی Xperia XZ3

گوشی هوشمند Xperia XZ3 حاشیه های کمتری نسبت به نسخه قدیمی تر دارد اما سونی همچنان ظاهر همیشگی پرچم دار خود را حفظ کرده است. پرچم دار سونی دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس روانه بازار خواهد کرد. رم نرم افزاری این گوشی هوشمند شش گیگابایت خواهد بود و از پردازنده اسنپدراگون۸۴۵ استفاده خواهد کرد که به نظر می رسد از فناوری جدید پردازنده گرافیکی نیز استفاده شود این گوشی بسیار قدرتمند دارای باتری ۳۲۴۰ میلی آمپری است که برای این گوشی هوشمند بسیار مناسب خواهد بود.

کمپانی سونی در این گوشی هوشمند از لنز ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می کند. بر طبق این گزارش ها این لنز کوچک ترین سایز پیکسل ها را دارد و این سایز هر پیکسل ۰.۸ میکرو متر خواهد بود رقمی که بسیار شگفت انگیز است و این موضوع نشان می دهد که برترین کارایی را با لنز ۴۸ مگاپیکسلی خواهیم داشت.

سنسور جدید IMX586 قصد دارد به رقابت با دوربین های SLR بپردازد. سونی در این لنز قصد دارد با به کار گیری فناوری های خود به پویایی تصاویر و کیفیت بالایی آن ها کمک کند. سونی قصد دارد در IMX586 از فیلتر های Quad Bayer استفاده کند و برای بالاتر بردن کیفیت تصاویر از پیکسل های دو در دو استفاده خواهد کرد. با این شرایط عکاسی در نور کم و شرایط بسیار سخت را ممکن می سازد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها