کمپانی کره ای سامسونگ سال آینده میان رده با 4 دوربین اصلی می سازد

0
2555

کالاسودا-کمپانی کره ای سامسونگ به زودی گوشی موبایل با چهار دوربین اصلی روانه بازار فروش می کند. این خبر به صورت رسمی منتشر نشده اما به نظر می رسد موبایل چهار دوربینه سامسونگ در رده گوشی های سری A قرار گیرد. اتفاقی که اگر به مرحله عرضه رسمی قرار گیرد بسیاری از کاربران و علاقه مندان برند سامسونگ این ویژگی بسیار هیجان انگیز را در گوشی های سری نوت و سری اس مشاهده کنند. این خبر در برخی شبکه های توییتری Ice universe منتشر شده و طرفداران این برند را با واکنش های مثبت و منفی رو به رو کرده است.

همانطور که بیان شد کمپانی کره ای سامسونگ به صورت رسمی این خبر را تایید نکرده و مدتی پیش در برخی اخبار اعلام کرد که گوشی هوشمند چهار دوربینه تا قبل از سال 2020 روانه بازار فروش می کند. روز گذشته نیز صفحه توییتر سامسونگ خبری را منتشر کرد که نشان می دهد این گوشی هوشمند در سکوت خبری در حال توسعه است.

نحوه چیدمان این گوشی هوشمند توسط کمپانی کره ای سامسونگ اعلام نشده اما به نظر می رسد ترکیب چهار دوربینه شامل لنز رنگی، سیاه سفید، لنز عریض و تله فوتو باشد. در این صورت سامسونگ را باید موفق ترین برند در مورد دوربین عکاسی موبایل دانست.

در سال جاری کمپانی های چینی اوپو و هوآوی پرچم داران خود را با سه لنز دوربین روانه بازار فروش می کنند، ال جی نیز با عرضه گوشی هوشمند ال جی وی 40 تینکیو در این گروه قرار خواهد گرفت. البته چیدمان لنز های این گوشی های موبایل متفاوت است و هواوی همواره از لنز سیاه و سفید استفاده می کند اما برند های دیگر علاقه مند به حضور یک لنز فوق عریض هستند. البته اگر سامسونگ قصد داشته باشد که گوشی هوشمند چهار دوربینه با قیمت پایین تر روانه بازار فروش کند می تواند در این هدف از یک لنز دو مگاپیکسلی برای عکاسی بوکه استفاده کند. همانطور که بیان شد این گوشی هوشمند در خانواده سری A سامسونگ قرار می گیرد و به احتمال زیاد با نام سامسونگ گلکسی A9 سال 2019 روانه بازار فروش می شود. به نظر می رسد با توجه به پیشرفت برند های چینی در ساخت گوشی های مقرون به صرفه سامسونگ هم قصد دارد با عرضه این گوشی هوشمند پای به این میدان بگذارد و بتواند طرفداران خود را در کنار خود نگه دارد. کمپانی کره ای سامسونگ با وجود ایکه پرفروش ترین برند گوشی های هوشمند محسوب می شود فروش کمتری را در مقایسه با سال های گذشته دارد که زنگ خطری برای این برند محسوب می شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها