یکی از خاص ترین تلویزیون های جهان توسط کمپانی Hisense رونمایی شد

کمپانی Hisense تلویزیون جدید خود را با نام U9e به عنوان اولین تلویزیون dual-image رونمایی کرد. این تلوزیون در کنار خاص ترین تلویزیون های موجود در بازار قرار می گیرد و شرایط جالب توجهی دارد.

منظور از dual-image این موضوع نیست که این تلویزیون دو صفحه نمایش دارد یا دو ویدئو را به صورت همزمان پخش می کند، در واقه این محصول دارای دو پنل صفحه نمایش است که در یک قاب قرار می گیرند و ما یک صفحه نمایش با یک تصویر واحد را مشاهده می کنیم.

یکی از این پنل ها سیاه و سفید است و پنل دیگر نیز رنگی. نتیجه این ابتکار بسیار جالب توجه است و کنتراست 10 برابری در مقایسه با یک تلویوزیون ال سی دی استاندارد دارد و قیمت پایین ترین در مقایسه Oled دارد.

تلویزیون هایسنس با دو پنل صفحه نمایش

تکنولوژی صفحه نمایش این محصول توسط کمپانی BOE ساخته شده و BDCELL نام دارد. کمپانی هایسنس نیز اعلام کرده است که افتخار می کند این تکنولوژی کاملا چینی است.

همانطور که در بخش بالا بیان شد، صفحه نمایش این محصول دارای دو پنل است و پنل صفحه نمایش رنگی به کنترل رنگ های می پردازد و پنل صفحه نمایش سیاه و سفید نیز روی کنترل نور کم، کنتراست و جزئیات تمرکز دارد. همچنین این محصول دارای 5 تراشه است که نور پس زمینه و تصاویر را کنترل می کند. پنل دو گانه U9E نسبت کنتراست بیش از 150 هزار دارد که بیش از صفحه نمایش Oled بوده و تصاویر خیره کننده ای را در اختیار کاربران می دهد.

تلویزیون U9e در مدل های 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچی عرضه می شود، با این وجود تنها مدل 65 اینچی در اختیار کاربران قرار می گیرد و قیمتی در حدود 2616 دلار دارد، این قیمت در مقایسه با سایر گوشی های هوشمند بسیار بالاتر است و از تلویزیون 65 اینچی سونی در سال 2019 نیز گران تر است. در مورد نسخه های دیگر این محصول خبر دیگری منتشر نشده و به نظر دو نسخه دیگر در سال آینده وارد بازار فروش می شود.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

24 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

7 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

1 هفته پیش