کمپانی HTC سال جدید را با بدترین درآمدزایی شروع کرد!

به نظر می رسد که ما هیچ وقت قرار نیست که خبر خوبی در مورد کمپانی HTC بشنویم. به تازگی خبرهای نااُمید کننده ای در مورد کمپانی HTC منتشر شده که نشان می دهد این شرکت سال 2019 را با بدترین درآمدزایی شروع کرده است.

سقوط کمپانی HTC در زمینه درآمدزایی

سال 2011 بود که HTC در اوج قرار داشت و این کمپانی از سهم بازار حدود 8.8 درصد را به خود اختصاص داده بود. از آن زمان تا به حال ، این شرکت 7 سال متوالی سقوط فروش را تجربه کرده است و امسال این شرکت وارد هشتمین سال عملکرد ضعیف خود می شود. این شرکت در ماه ژانویه سال 2019 تنها 32.7 میلیون دلار درآمدزایی داشته است که برای شرکت به این بزرگی فاجعه محسوب می شود. اگر بخواهیم این ماه را با ماه ژانویه سال گذشته این شرکت مقایسه کنیم ، این شرکت توانست بود 110 میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد. این اعداد به نشان می دهند که کمپانی HTC با سقوط 70.46 درصدی مواجه شده است!

سقوط ماه به ماه این کمپانی

اگر بخواهیم ماه به ماه عملکرد کمپانی HTC را بررسی کنیم به این موضوع می رسیم که این شرکت ماهانه 22.63 درصد سقوط فروش داشته است و اینکه این شرکت تنها 44 میلیون دلار در ماه دسامبر سال 2018 درآمدزایی داشته است.

برنامه های HTC برای سال 2019

کمپانی HTC اعلام کرده است که برای سال 2019 تصمیمات ویژه ای دارد و قصد دارد تا دوباره سهم بازار جهانی را بدست آورد و به درآمدزایی برسد. تصمیم این شرکت بر این است که روی گوشی ها پرچم دار و میان رده تمرکز کند زیرا این دو دسته می توانند سوددهی بهتری برای این شرکت داشته باشند. اگرچه برای رسیدن به این هدف کمپانی HTC باید محصولات بی نظیری در اسرع وقت تولید کند ، زیرا هر چقدر که زمان بگذرد دیگر بدست آوردن سهم بازار نیز سخت و سخت تر خواهد شد.

چرا HTC به اینجا رسید؟

در کل باید بگوییم که شرکت HTC سال 2019 را خیلی بد شروع کرده اند و همین موضوع می تواند باعث شود تا نگاه ها به این برند قدیمی کمتر و کمتر شود. باید دید که در نهایت این کمپانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت و چه محصولاتی را راهی بازار خواهد کرد. این شرکت دوران اوج خوبی داشته است و این عملکرد 7 ساله اخیر کمپانی HTC به قدری ضعیف بوده است که نگاه طرفداران و کاربران این گوشی به سمت منفی رسیده است.

شاید یکی از دلایل از دست دادن سهم بازار از سوی کمپانی HTC ورود کمپانی های چینی باشد که به هر حال رقیبی قدرتمند برای این محصولات محسوب می شوند. این کمپانی ها با ارائه محصولات پرچم دار با قیمت مناسب توانسته اند خیلی از برندهای بزرگ را از رقابت خارج کنند و باید دید که این رقابت با کمپانی های چینی تا چه زمان ادامه خواهد یافت. هم اکنون برندهای بزرگی مانند سامسونگ و اپل تلاش می کنند تا در این رقابت باقی بمانند و این رقابت را به برندهایی مانند هواوی و شیائومی واگذار نکنند.

نظر شما در مورد افول کمپانی HTC چیست؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

چین و چروک کمتر روی نمایشگر داخلی گلکسی زد فولد۶

طبق تصاویر لورفته شاهد چین و چروک کمتری روی گوشی تاشو گلکسی زد فولد۶ خواهیم…

2 روز پیش

مغز مجازی با ChatGPT-5

سم آلتمن مدیر OpenAI می‌گوید چت جی پی تی نسخه ۵ چیزی شبیه مغز مجازی…

4 روز پیش

خودرو دو سر سیتروئن

کاربر رددیت عکسی را از وب سایت سیتروئن در انگلیس منتشر کرده که در آن…

6 روز پیش

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

2 هفته پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 هفته پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

2 هفته پیش