کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ سوژه جدید رسانه های خبری شد

0
951
کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ سوژه جدید رسانه های خبری شد

کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ سوژه جدید رسانه های خبری شدکالاسودا- کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ وارد فاز جدیدی شد. شرکت کره ای سامسونگ مدتی است که شرایط خاصی را برای رقابت با اپل تدارک دیده است که نتایج مثبتی نیز به همراه داشته است. این شرکت در شرایطی به تبلیغات ضد اپل پرداخته است که برند چینی هوآوی نیز تبلیغات بسیاری برای مقابله با اپل و فروش گوشی های هوشمند آیفون انجام داده است. از این رو سامسونگ و افراد کمپین این برند سفر های خود را از یک منطقه جالبی آغاز کرده اند. روستایی در حالت که تنها 312 نفر جمعیت دارد و در ابتدا بعید به نظرمی رسد که محیط مناسبی برای تبلیغات باشد اما ادامه ماجرا جذاب تر است.

چرا روستای 312 نفری در کشور هلند؟؟

در این کشور روستایی به نام Appel وجود دارد که شباهت بسیاری از نظر تلفظ و املا به برند رقیب دارد. کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ مدتی پیش وارد این روستای کوچک با هدف ترویج برند سامسونگ می شود و شرایط جالبی را برای افراد این روستا رقم می زند. افراد کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ حدود 50 گوشی هوشمند گلکسی اس 9 به همراه داشتند. این افراد در هنگا ورود به روستا با یک نوجوان رو به رو می شوند و یک گوشی موبایل به این فرد هدیه می دهند و این شروعی می شود برای چسباندن استیکر سامسونگ در ورودی این روستای جنجالی. پس از این اتفاق افراد کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ وارد روستا می شوند و به 50 نفر از افراد این روستا گوشی های موبایل همراه خود را به صورت هدیه تحویل می دهند. این اقدام یکی از زیبا ترین اقدامات کمپین ضد اپل شرکت سامسونگ محسوب می شود اقدامی که به جای تحقیر یا برچسب توهین امیز بودن شرایط بسیار خوبی را برای کاربران و علاقه مندان این برند ایجاد کرد. پس از این موضوع صفحه های رسمی سامسونگ به صورت رسمی اعلام می کنند که هدف آشنایی هر چه بیشتر تعداد بیشتری از کاربران با گلکسی اس 9 بوده است اما نکته بسیار زیبای این رویداد در نام این روستا پنهان شده است.

این اقدام همانطور که بیان شد زیبا ترین اتفاق در بخش تبلیغات ضد برند اپل است. زیرا کمپین های قبلی سامسونگ معمولا به ایرادات برند رقیب پرداخته بود و روی ویژگی های مثبت محصولات و کارکنان خود تمرکز خاصی نداشته است. با این وجود باید شاهد اتفاقات مثبت دیگری از این برند محبوب که سال ها است پرفروش ترین برند گوشی هوشمند محسوب می شود باشیم. سامسونگ با این اتفاق به نظر می رسد علاوه بر اپل برندهای دیگر را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها