کمک‌های جدید گوگل و یوتیوب جهت توسعه آموزش از راه دور در عصر کرونا

0
367

گوگل و یوتیوب منابع جدیدی را برای کمک به معلمان و خانواده‌ها برای آموزش دانش آموزان در خانه ارائه کرده‌اند.

به گزارش کالاسودا و به نقل از theverge، کمپانی گوگل و YouTube صفحات و منابع جدیدی را برای کمک به معلمان و خانواده‌ها برای آموزش از راه دور دانش آموزان در خانه در بحران کروناویروس ارائه کرده‌اند.

صفحه گوگل با نام Teach From Home پیشنهاداتی در مورد روش‌های آموزش از راه دور به وسیله گوگل به معلمان پیشنهاد داده و به آنها آموزش می‌دهد. در حال حاضر، این صفحه ایده‌هایی مانند انجام یک تماس ویدئویی با یک کلاس با استفاده از Hangouts یا ایجاد یک مسابقه آنلاین با استفاده از فرم‌های Google را ارائه می‌دهد. به گفته گوگل، این صفحه هاد ر حال تکامل و به‌روزرسانی هستند.

همچنین یک “ابزار از خانه آموزش” وجود دارد، که منابعی در مورد نحوه آموزش از راه دور سازماندهی شده در یک سری اسلایدها ارائه می‌دهد.

آموزش Teach From Home گوگل در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی در دسترس است، اما مجموعه‌های ابزار قابل بارگیری به زبانهای دانمارکی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و لهستانی موجود است و گوگل می‌گوید که به زودی تعداد بیشتری از زبان‌ها نیز پشتیبانی می‌شوند.

منبع جدید یوتیوب، Learn @ Home، کانال‌های آموزشی YouTube را به دانش آموزان پیشنهاد می‌دهد.

در این صفحه کانال‌هایی که برای خانواده‌هایی با کودکان 13 سال و بالاتر توصیه شده و برای خانواده‌های دارای فرزند پنج سال و بالاتر و کودک پیش دبستانی طبقه بندی می‌شوند.

Learn @ Home اکنون به زبان انگلیسی در دسترس است و طبق گفته‌های YouTube، در روزهای آینده به زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی، کره‌ای، اسپانیایی، ژاپنی و موارد دیگر در دسترس خواهد بود.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها