تابستان امسال با کنسول نوستالژیک سگا خاطره بازی کنید

0
630
اواخر تابستان امسال با کنسول نوستالژیک سگا خاطره بازی کنید

کنسول نوستالژیک سگا به نام مگا درایو مینی با قیمتی حدود 80 دلار و 40 بازی داخلی، تابستان امسال شما را به دوران نوستالژیک کودکی خود خواهد برد تا با عنوان های جذاب خاطره بازی کنید.

سگا در فستیوال یال 2019 خود اعلام کرد که اواخر سال سورپرایز ویژه ای برای کاربران دارد و اکنون اعلام کرده است که کنسول مگا درایو مینی خود که در آمریکا سگا جنسیس یا Sega genesis شناخته می شود را تابستان عرضه خواهد کرد. مگا درایو یکی از خاطره انگیزترین کنسول های ویدئو گیم در میان کاربران است وانتظار می رود که این کنسول نیز با فروش خوبی از جانب کاربران خاطره باز (دهه شصتی ها!) مواجه شود.

از جمله عناوین بازی که در این لیست 40 تایی به چشم می خورد می توان به بازی هایی مانند Comix Zone، Gunstar Heroes، Sonic 2، Powerball،  Puyo Puyo 2، Rent-a-Hero و … اشاره کرد. البته تفاوتی در لیست عناوین این بازی ها برای بازارهای ژاپن و آمریکا وجود دارد و تعدادی از بازی ها برای آمریکایی ها ارائه خواهد شد.

تفاوت دیگری که این کنسول در آمریکا و ژاپن خواهد داشت به تعداد پورت ها بر می گردد. به طور که مینی جنسیس در آمریکا چهار خروجی یو اس بی خواهد داشت و قیمت آن 79 دلار است، اما مینی درایو در ژاپن شش خروجی یو اس بی داشته و قیمت آن از بازارهای آمریکا کمتر بوده و 60 دلار قیمت دارد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها