کنفرانس کمپانی اپل در روز هایی ابتدایی سال برگزار می شود

0
289
کنفرانس کمپانی اپل در روز هایی ابتدایی سال برگزار می شود

محصولات جدید اپل به زودی جهان را گشفت زده می کند، به تازگی اخباری منتشر شده و بر اساس اخبار موجود دعوتنامه ی برای خبرنگاران از کمپانی اپل ارسال شده است. این دعوتنامه درسالن Steve Jobs Theater واقع در Apple Park برگزار خواهد شد.

کنفرانس کمپانی اپل روز 5 فرودین 98 برگزار می شود و به نظر شاهد محصولات جالب توجهی از این کمپانی مشهور خواهیم بود. تیم کوک وعده داده که این کنفرانس کاربران و طرفداران کمپانی اپل را شگفت زده می کند و باید دید این وعده تحقق پیدا خواهد کرد یا خیر.

بر اساس اخبار منتشر شده تیم کوک شعار جالبی را برای این کنفرانس در نظر گرفته و اپل با شعار It’s Show Time این کنفرانس را آغاز می کند و مطابق وعده تیم کوک منتظر خلق شگفتی از سوی او و تیم قدرتمندش خواهیم بود.

در مورد محصولات جدید این کمپانی هنوز اخباری منتشر نشده اما به نظر می آید در این مراسم شاهد رنمایی از سری جدید محصولات اپل، ایرپادز، محصولات AirPower و همچنین سرویس اشتراک ماهانه اپل نیوز برای دسترسی به مجلات و خبرهای جهانی ممکن خواهد بود.

کمپانی اپل در سال های اخیر مشکلات بسیاری را در زمینه کاهش فروش محصولات خود تجربه کرده است و در سال جاری قصد دارد با تمرکز روی برخی از محصولات خود بتواند سود خوبی به دست آورد و باید دید تیم کوک می تواند مشکلات ناشی از گرانی محصولات اپل و نزدیک بودن برخی از محصولات برند های ارزان قیمت به این برند را برطرف کند یا باید شاهد مشکلاتی بیشتری برای این کمپانی باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها