کنفرانس IFA در سال 2018 برنده و بازنده های خود را شناخت

0
475

کالاسودا- کنفرانس IFA در سال 2018 برگذار شد. در این کنفرانس کمپانی های بسیاری از جمله هوآوی و سامسونگ پرچم داران خود را معرفی نکردند و به معرفی محصولات خود پرداختند. در این کنفرانس کمپانی های مشهوری شرکت کردند و برنده و بازنده های این کنفرانس با توجه به استقبال کاربران مشخص شد حال به بررسی یکی از برندگان و بازندگان این کنفرانس می پردازیم.

برنده کنفرانس IFA در سال 2018

کمپانی سونی را باید یکی از برندگان کنفرانس IFA در سال 2018 دانست. این کمپانی گوشی هوشمند جدید Xperia XZ3 را در این مراسم رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در حال حاضر لقب برترین صفحه نمایش گوشی های هوشمند را به همراه دارد. کمپانی سونی در سال 2018 گوشی هوشمند خود را با صفحه نمایشی 0.3 اینچ بزرگتر از پرچم دار سال گذشته خود روانه بازار خواهد کرد و با استفاده از یک دوربین اصلی قصد دارد لقب برترین دوربین گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد. سونی در سال گذشته محدوده ی عرضه گوشی های خود را کوچکتر کرد و قصد دارد با قدرت بیشتری به ساخت گوشی های هوشمند بپردازد.

به نظر می رسد پرچم دار این کمپانی پرطرفدار با استفاده از تکنولوژی های روز بتواند موفقیت های خوبی به دست آورد به خصوص که نام سونی برای بسیاری از کاربران یاد آور خاطرات خوش است و کاربران به استفاده از این برند پرطرفدار علاقه مند هستند. باید با عرضه این گوشی قدرتمند سرنوشت سونی چگونه خواهد شد؟

بازنده کنفرانس IFA در سال 2018

کمپانی موتورولا یکی از خاص ترین برند های سازنده گوشی های هوشمند است. این کمپانی بر پایه اعتماد همیشگی کاربران خود و به پشتوانه شرکن لنوو در سال جدید گوشی هوشمند جدید خود را در کنفرانس IFA در سال 2018 معرفی کرد. گوشی هوشمند موتورولا وان نماینده این برند در مراسم یاد شده بود اما نتوانست امتیازات خوبی را به دست اورد.

موتورولا وان دارای صفحه نمایش 5.9 اینچی با رزولوشن صفحه ۱۵۲۰ در ۷۲۰ خواهد بود. با توجه به اخبار موجود به نظر می رسد این گوشی هوشمند از بریدگی صفحه نمایش بهره بگیرد و نسبت تصویر ۱۹ به ۹ خواهد داشت. اما نسخه دیگر این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس است. موتورولا برای این موبایل خوش ساخت از پردانده اسنپدراگون ۶۲۵ استفاده خواهد کرد. موتورولا وان در سه نسخه عرضه خواهد شد. نسخه ۳۲ گیگابایتی دارای رم نرم افزاری سه گیگابایتی، نسخه ۶۴ گیگابایتی دارای رم نرم افزاری چهار گیگابایتی و همچنین ۱۲۸ گیگابایتی دارای رم نرم افزاری شش گیگابایتی خواهد بود.  با این حال معرفی یک گوشی هوشمند با این امکانات در روز های رونمایی گوشی های قدرتمند یک نقطه ضعف محسوب می شود.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها