کوله پشتی واقعیت مجازی HP، نوآوری جدید این شرکت رونمایی شد

0
995
کوله پشتی واقعیت مجازی HP، نوآوری جدید این شرکت رونمایی شد

اولین کوله پشتی واقعیت مجازی HP سه سال پیش معرفی شد و حالا در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019، این شرکت از دومین نسخه این کوله پشتی های جذاب رونمایی کرده است.

این کوله پشتی واقعیت مجازی که   HP VR Backpack G2 نامیده می شود، از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 و واحد پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2080 استفاده می کند که موجب عملکرد 30 درصدی بهتر و عملکرد گرافیکی سریعتر تا میزان 25 درصد می شود. همانند دو کوله پشتی omen X ، شما می توانید از آن به عنوان یک تکیه گاه در هنگام بازی های کامپیوتری PC نیز استفاده کنید.

نوآوری جدید

کوله پشتی واقعیت مجازی ۳۳۰۰ دلاری شرکت HP کاربران را از حمل کردن کوله‌ های سنگین راحت کرده است. این کوله نه تنها قدرت پردازش بالایی دارد بلکه حمل آن نیز آسان است و در کنار لپ تاپ چوبی، تبدیل به یکی دیگر از نوآوری های جذاب شرکت اچ پی شده است.

تبدیل کوله پشتی به رایانه رومیزی

علاوه بر عملکرد بسیار خوب، جایگاه باتری در مدل جدید بسیار بهتر شده که منجر به راحت تر شدن حرکت هنگام به تن داشتن کوله می شود. شیوه باز کردن قاب و دسترسی به اجزای داخلی برای نظافت قطعات نیز آسان تر شده است. همچنین دارای یک لنگرگاه و یک موس و صفحه کلید خارجی است که اجازه می‌دهد دستگاه به صورت یکپارچه از یک کوله پشتی مجازی به یک رایانه رومیزی تبدیل شود.

محل قرارگیری باتری ها بهتر و راحت تر از نسخه های قبلی است و شما می توانید قاب این کوله را به راحتی خارج کنید. در واقع جایگاه باتری در مدل جدید بسیار بهتر شده به صورتی که منجر به راحت تر شدن حرکت هنگام به تن داشتن کوله می شود. همچنین شیوه باز کردن قاب و دسترسی به اجزای داخلی نیز راحت تر شده است که برای نظافت قطعات کار کاربر را ساده می کند. علاوه بر این کوله واقعیت مجازی جدید اچ پی با هدست واقعیت مجازی HP Reverb VR جفت شده تا قدرت پردازشی بالا را با کیفیت بصری عالی ترکیب کند.اولین کوله پشتی واقعیت مجازی HP سه سال پیش معرفی شد و حالا در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019

موارد استفاده این کوله پشتی کجاست؟

از این کوله پشتی می توانید در مکان های عمومی نیز استفاده کنید و در محل کار نیز آن را تبدیل به یک دستگاه بازی عمومی کنید. اچ پی موارد کاربر این محصول را مکان های تفریحی چند کاربره، قدم زدن در مدل های معماری و شبیه سازی برنامه های طراحی نام برده است. در واقع اگر طراح هستید می توانید با پوشیدن این محصول در فضایی سه بعدی و شبیه سازی شده قدم بزنید و مدل های ذهنی خود را به تصویر بکشید.

اگر بخواهید که کوله پشتی واقعیت مجازی   HP برای خود بخرید باید تا تابستان صبر کرده و ثانیا 3300 دلار نیز کنار بگذارید. اگر گیمر هستید این کوله برای شما بیشتر از افراد معمولی جذاب است و می توانید بازی های واقعیت مجازی را به خوبی با آن بازی کنید و تجربه لذتبخشی را به ثبت برسانید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها