کوچک ترین عضو خانواده موبایل ها با نام Zanco Tiny T1 متولد شد

0
1111
کوچک ترین عضو خانواده موبایل ها با نام Zanco Tiny T1 متولد شد|کالاسودا

کوچک ترین عضو خانواده موبایل ها با نام Zanco Tiny T1 متولد شد|کالاسوداکالاسودا_موبایل کوچک Zanco Tiny T1 به عنوان کوچک ترین عضو خانواده موبایل ها پا به جهان گذاشت. این موبایل جنجالی  از ماه می سال ۲۰۱۸ روانه بازار خرید خواهد شد .

بر اساس اطلاعات واصله از بازار فناوری احتمالا قیمت این گوشی تنها ۴۰ دلار است.جالب است که تا پیش از عرضه انواع گوشی‌های هوشمند لمسی، شرکت‌‌های سازنده تلفن همراه برای تولید کوچک ترین گوشی دنیا با هم مسابقه می‌دادند .

اما اکنون ، حالا بعد از مدتی یک شرکت تجاری با تولید جدیدش به همان دوران بازگشته است.درواقع این شرکت موفق شده در آستانه سال نوی میلادی یک بازگشت شکوهمند داشته باشد  . این موبایل  با تمامی  شبکه های تلفن همراه متداول در جهان سازگاری دارد و بعد از شارژ کامل باتری برای سه روز استفاده و ۱۸۰ دقیقه مکالمه قابل استفاده است. عرضه این گوشی خبری خوب برای والدینی است که دوست دارند یک گوشی ساده به بچه هایشان بدهند.

جالب ترین بخش ماجرا این جا است که  این گوشی که Zanco Tiny T1  بر اساس یک کل کل و چالش تولید شده. چالشی که نام این موبایل هوشمند را سر زبان ها انداخته است .

موضوع چالش این بود که آیا تولید گوشی کوچکی که ابعاد آن تقریبا به اندازه دو بند انگشت انسان باشد، امکان دارد یا خیر. جف گلدبلوم  طراح اصلی این مینی موبایل می گوید ما مدت زیادی را صرف طراحی این گوشی کردیم و سرانجام موفق شدیم از این چالش سربلند بیرون بیاییم .

البته بهتر است از این مینی موبایل انتظار معجزه نداشته باشید . این گوشی ظریف تنها می تواند ۳۰۰ شماره تلفن همراه و ۵۰ پیامک را ذخیره کند و البته نیازهای اساسی و اولیه شما را که دیگر گوشی ها انجام می دهند، نیز به خوبی برآورده می کند.

نظر شما چیست ؟آیا این موبایل ارزش خرید  دارد ؟