کوین اسپیسی مورد غضب نتفلیکس واقع شد

0
370
کوین اسپیسی مورد غضب نتفلیکس واقع شد|کالاسودا

کوین اسپیسی مورد غضب نتفلیکس واقع شد|کالاسوداکالاسودا_پس ازجنجال های گسترده علیه کوین اسپیسی و انتشار خبرهایی در خصوص سوء استفاده جنسی وی از یک نوجوان ، سازندگان سریال house of cards  به فکر حذف وی از روند سریال افتاده اند .

کوین اسپیسی در این سریال نقشی مهم بر عهده داشت و از فصل یک تا کنون در مرکز توجه مخاطبان قرار گرفته بود . اما امروز شرکت نتفلیکس اعلام کرد ؛ در قدم بعدی ، دیگر با هیچکدام از بازیگران  فصل های گذشته و به طور اخص با کوین اسپیسی کار نخواهد کرد.

سخنگوی این شرکت در بیانیه ای گفت؛  در هیچ بخش  دیگری از سریال house of cards شاهد حضور  کوین اسپیسی نخواهیم بود . ما در طول زمان تعطیلات با MRC ادامه خواهیم داد تا مسیر حرکت جدیدمان را مشخص کرده و برنامه ای نوین برای ادامه فصل ها یا توقف آن اتخاذ کنیم .

در جریان تولید فصل ششم سریال house of cards  بود که انتونی راپ ضمن صحبت با رسانه های مختلف، کوین اسپیسی را متهم به سوء استفاده جنسی کرد . موضوعی که به سرعت با واکنش رسانه ها رو به رو شد .

به محض انتشار این خبر، کوین اسپیسی اعلام کرد چنین موضوعی را به خاطر نمی آورد و از سوی دیگر خود را یک همجنسگرا معرفی کرد .

متاسفانه همزمان با انتشار این خبرها ، تعداد زیادی از افراد با ادعا(خواه کذب و خواه حقیقی ) در مورد تعرض جنسی کوین اسپیسی نسبت به خود با رسانه های مختلف مکاتبه کرده اند .

بر همین اساس است که گزارشگران شبکه خبری CNNمعتقدند آینده  house of cards  در پرده ای از ابهام قرار دارد . اگرچه استدیوی سازنده در بیانیه ای حضور مجدد اسپیسی در سریال را منتفی اعلام کرده، اما موج انتقادات علیه این بازیگر کهنه کار و برنده اسکار ، همچنان ادامه دارد .

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها