کیبورد گیمینگ جدید کولرمستر با گزینه های نوری

0
1280

کالاسودا – بازار کیبوردهای مکانیکی مختص بازی بسیار داغ و هر روز تعداد بیشتری از برندها برای رقابت در این کارزار میجنگند.

در هنگام استفاده از کامپیوتر، نحوه تعامل کاربر با سیستم، از طریق چشم ها و دست ها است، بنابراین قطعات جانبی مانند ماوس، کیبورد و مانیتور، هرچه بهتر باشند، حاصل آن راحتی هر چه بیشتر کاربر در هنگام کار با کامپیوتر است. در زمینه گیمینگ، به عنوان یکی از مهمترین بخش هایی که کاربران نوجوان و جوان، بشدت به آن علاقمند هستند، داشتن یک کیبورد مناسب از اهمیت فراوانی برخوردار است.

شما با اندکی جستجو می توانید کیبوردهای مناسب و به صرفه زیادی را که دارای قیمت عادلانه هستند، برای انجام بازی های ویدئویی خود پیدا کنید. برند های بسیار معروفی در این بخش فعال هستند که کولر مستر، یکی از تاپ ترین ها است. انتظار از محصولات کولر مستر همیشه بالاست و این انتظار وقتی به بررسی یک پرچمدار کولر مستر می رسد، توقعات در حد نهایت خواهد بود.

ظاهر جذاب

یکی از این کیبوردهای، کیبورد مکانیکی جدید کولر مستر به نام Cooler Master CK552 است. این کیبورد جذاب علاوه بر ویژگی های ظاهری و فیزیکی جذابی که دارد، دارای فناوری های مناسبی نیز است. در وهله اول شاید شاسی آلومینیومی و پد و کلیدهای با کیفیت نظر شما را جلب کند.

 این کیبورد دارای یک صفحه کلید QWERTY با ابعاد کامل است. همچنین از کلید های قرمز Gateron استفاده می کند که همانطور که انتظار میرفت، طرز کار، صدای کیبورد و احساسی که از کار با آن دارید مشابه به کیبورد Cherry Mx Reds است. کیبورد CK552 دارای روشنایی پس زمینه است که می تواند قابل برنامه ریزی برای هر کلید باشد که می توان این کار را با نرم افزار ساده کولر مستر انجام داد.

گزینه های نوری زیاد است و شما می توانید برای هر کلید نوری خاص به رنگی خاص تعریف کنید. کلیدها در هنگام فشرده شدن صدای زیادی تولید نمی کنند و این  برای یک گیمر که مدام با فشردن صفحه کلیدها سروکار دارد، نکته ای بس حائز اهمیت است. قیمت این کیبورد در سایت بست بای ۸۵ دلار است و می توانید همین حالا آن را به صورت انلاین از این سایت سفارش دهید.

کولرمستر یکی از برند‌های نام ‌آشنای دنیای کامپیوتر است. این شرکت با سابقه‌ی بیش از ۲۵ سال فعالیت در عرصه‌ی کامپیوتر، اکنون محصولات حرفه‌ای و متنوعی اعم از کیس کامپیوتر، کیبورد، خنک‌کننده، منبع تغذیه، کیبورد و هدست را تولید و به بازار عرضه می‌کند.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید