کیسه مسافرتی مناسب وسایل شکستنی

0
711

کالاسودا – هنگامی که قصد مسافرت داشته و چمدانتان را می بندید، برای قرار دادن اشیاء ارزشمند و شکستنی خود آن را داخل کارتن گذاشته یا دورش را روزنامه یا ورقه های حباب دار می پیچید تا در برابر ضربه محافظت شود.

ابزار PaQ یک ابزار هوشمند است که برای محتویات با ارزش داخل چمدان و حفاظت از آنها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این کیسه که شبیه یه کیسه ایربگ است، اندازه ای شبیه به یک گوشی هوشمند ضخیم دارد و دستگاه اصلی آن بدنه ای دارای ABS داشته و کیسه با هوای فشرده پر می‌شود و هنگام استفاده از پس آن قرار می گیرد.

وزن این کیسه تنها ۲۱۸ گرم است و توسط دو باطری معمولی کار می کند و به میزان دو سال می تواند کار کند.

بنابراین این کیسه برای افرادی مناسب است که نگران اشیاء با ارزش یا اقلام شکستنی (از جمله دستگاه های دیجیتال) هستند که با آنها حمل می‌شود یا مسئله ایمنی برای آنها پر رنگ است. همچنین اگر از افرادی هستید که افزایش ظرفیت چمدان را می پسندید و ترجیح می‌دهید وسایل خود را در دو بخش تقسیم بندی شده جا بدهید (بدنه سخت) یا تنها در یک بخش با تعدادی جیب و فضای کوچک‌تر در اطراف (بدنه نرم) و یا زیاد باید از این اتومبیل به آن اتومبیل جابه‌جا شوید، این کیسه ایربگی می تواند به شما در نگهداری مطلوب و بهینه وسایلتان کمک کند.

هنگامی که کار بستن وسایلتان برای سفر به پایان می رسد می توانید همه آنها را در یک کیسه مستطیل شکل قرار داده و آن را در چمدان خود قرار دهید. سپس دکمه زرد دستگاه اصلی را زده تا پمپ شروع به باد کردن کند. سپس درب چمدان را ببندید و زیپ را بکشید. پمپ شروع به باد کردن فضای خالی داخل چمدان می‌کند و می‌تواند حجم حدود ۱۰ لیتر پر شود، این کار ممکن است اندکی طول بکشد، در این صورت یک سنسور فشار یکپارچه به طور اتوماتیک پمپ را از پر شدن متوقف می کند.

هنگامی که چمدان را حمل می کنید، این فضای باد کرده می تواند محافظ مایعات، لوازم الکترونیکی، لباس ها و دیگر اشیای ارزشمند شما باشد. این کیسه در عین حال که می‌تواند از اقلام شکستی شما محافظت کند، در هنگام رسیدن به مقصد نیز به سادگی می‌توانید باد ان را خالی و تا کنید.

کیسه PaQ یکی اخیراً به یکی از محصولات کمپین های کیک استارتر تبدیل شده، این محصول در یک واحد استاندارد عرضه می‌شود و میتوان به تولید وسیع نیز در آینده برسد. قیمت خرده فروشی این محصول ۴۹ دلار است و اگر اهداف سرمایه گذاری آن برآورده شود، می تواند در آینده ای نزدیک تبدیل به مدل هایی مجهز به بلوتوث و فرمان شود که به گوشی متصل شده و از طریق اپلیکیشن بتوانید آن را کنترل کنید.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید