گجتی جذاب برای از بین بردن باکتری های تلفن همراه به بازار عرضه شد

0
353

به تازگی گجتی جذاب برای از بین بردن باکتری های تلفن همراه به بازار عرضه شده که می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند. قطعا این گجت فروش خوبی خواهد داشت.
ما گوشی های خود را هر روز در دست می گیریم : بعد از لمس پول ، دسته در ، وسایل حمل و نقل عمومی و تمام این اتفاقات بین می تواند باعث شود تا گوشی شما به کثیف ترین وسیله در دست شما تبدیل شود. حالا شاید این موضوع به ذهن شما خطور کند که تمیز کردن با دستمال می تواند جلوی کثیفی گوشی شما را بگیرد ولی این جرم ها اصلا از روی گوشی شما پاک نمی شوند و شاید خیلی از ما توجهی به جرم ها نمی کنیم و همین موضوع شاید در آینده باعث مشکلاتی برای شما شود. حالا امروز می خواهیم گجتی جذاب را به شما معرفی کنیم که می تواند گوشی شما را با استفاده از نور UV پاکسازی کند.

از بین بردن باکتری ها بدون استفاده از مواد شیمیایی خطرناک

اسم این گجت ، صابون گوشی است که شاید اسم عجیب و غریبی داشته باشد ولی راه حلی برای تمیز کردن گوشی دارد می تواند نگاه ها را به خود جلب کند. این گجت با استفاده از نور UV گوش شما را تمیز می کند. زمانی که شما گوشی را در این دستگاه قرار می دهید ، اشعه شروع به از بین بردن جرم ها و باکتری ها می کند و پس از 10 دقیقه به شما گوشی تمیز و ضد عفونی شده را تحویل می دهد.باکتری های تلفن همراه

شیوه کارکرد این گجت برای از بین بردن باکتری های تلفن همراه

توقع تغییر ظاهری در گوشی خود را نداشته باشید ، زیرا این دستگاه تغییری در گوشی شما اعمال نخواهد کرد. مکانیزم این دستگاه به این صورت است که می تواند به ضد عفونی گوشی شما کمک کند اما شما می توانید از این موضوع اطمینان حاصل کنید که گوشی شما به طور کامل ضد عفونی خواهد شد.باکتری های تلفن همراه
یکی از مواردی که باید به آن اشاره کنیم این است که شما هیچوقت فرآیند کامل شدن سیستم این گجت را مشاهده نخواهید کدر و کاملا در فضای بسته این اتفاق رخ خواهد داد. قطعا این گجت می تواند نگاه هر کاربری را به خود جلب کند و فروش مناسبی هم در بازارهای جهانی داشته باشد.
نظر شما در مورد این گجت چیست؟ آیا شما هم از شیوه و عملکرد این گجت خوشتان آمده است؟
منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها