بررسی گجت های شگفت انگیز مناسب برای افراد تنبل!

0
552
بررسی گجت های شگفت انگیز مناسب برای افراد تنبل!

روز گذشته به بررسی چند گجت پرداختیم که باعث سهولت کاربران می شود. این گجت ها طرفداران بسیار زیادی دارد، البته در این میان افراد تنبل بیشتر از این گجت ها استفاده می کنند. در این بخش قصد داریم به بررسی گجت های شگفت انگیز بپردازیم.

گجت Clicker

این گجت طراحی بسیار جالبی دارد و برای آقایان مناسب است. همه ما می دانیم که بیشتر آقایان عاشق فوتبال هستند. این گجت می تواند شرایط خوبی را در زمان پخش فوتبال و فیلم های هیجان انگیز ایجاد کنند. این گجت می تواند وارد آشپزخانه شده و نوشیدنی مورد علاقه شما را برایتان بیاورد. با استفاده از این گجت می توان بدون نیاز به بلند شدن از جای خود به لوازم مورد نیاز دسترسی پیدا کرد. قیمت این گجت حدود 20 یورو است.

گجتی برای استراحت

این گجت را می توان در بررسی گجت های شگفت انگیز به عنوان یک محصول پرطرفدار معرفی کرد. این بالش مخصوص از پرشترمرغ تهیه شده است و برای زمان هایی که در هنگام مطالعه قصد دارید استراحت کنید بسیار کاربردی است. این بالش برای استراحت در محیط های عمومی نیز بسیار جالب توجه خواهد بود.

یخچال هوشمند سامسونگ

یخچال هوشمند T9000 سامسونگ شرایط بسیار جالب دارد. این محصول دارای صفحه نمایش لمسی است و قابلیت اتصال به وای فای را نیز دارد. با استفاده از این صفحه نمایش می توانید محتویات درون یخچال را بررسی کنید حتی اگر در کنار یخچال قرار نداشته باشید. نکته جالب توجه در مورد یخچال این موضوع است که اگر مواد غذایی در یخچال منقضی شوند به شما پیغام می دهد. این محصول قیمتی در حدود 3000 یورو دارد.

گجت Stirring Mug

این گجت برای ورزشکاران بسیار مناسب است. با استفاده از این شیکر می توان قهوه و بسیاری از مواد پروتئینی را در نوشیدنی خود ترکیب کرد. استفاده از این گجت بسیار ساده است و تنها نیاز است که یک دکمه را فشار دهید. این گجت قیمتی در حدود 20 یورو دارد.

در کنار موارد یاد شده گجت های شگفت انگیز دیگری نیز وجود دارد که می توانند شرایط خوبی را برای کاربران ایجاد کنند.که به زودی به معرفی  آن ها نیز خواهیم پرداخت.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها