گرانقیمت ترین اپل واچ ؛ سراسر شگفتی

0
474
گرانقیمت ترین اپل واچ ؛ سراسر شگفتی

به تازگی خبری جالب در مورد اپل واچ های شرکت اپل منتشر شده که نشان می دهد گرانقیمت ترین اپل واچ حال حاضر برای یک شرکت تولیدکننده سوئیسی است.

رقابت شرکت اپل و کمپانی های سوئیسی

اگر بگوییم که شرکت اپل طی چند سال اخیر از یک طرح خاص برای ساعت های هوشمند خود استفاده کرده است باید بگوییم که این شرکت و این ساعت هوشمند را دست کم گرفته ایم. طی سال های اخیر و از زمانی که نسخه اولیه ساعت اپل واچ به بازار عرضه شد ، شاهد واکنش های جالبی از سوی تولیدکنندگان ساعت های سنتی بودیم. نکته جالب اینکه تمام این تولیدکنندگان در کشور سوئیس یعنی سرزمین رولکس قرار دارند. این موضوع هم نیازی به گفتن نیست که در مدتی خیلی کوتاه شرکت اپل به محبوب ترین برند در زمینه ساعت های هوشمند تبدیل شد.

رونمایی از گرانقیمت ترین اپل واچ

به تازگی ساعتی از سوی کمپانی سوئیسی به بازار عرضه شده که ظاهری کاملا شیک و مشکی دارا است. این ساعت را می توانیم گرانقیمت ترین اپل واچ نام گذاری کنیم. زیرا این ساعت از اپل واچ های شرکت اپل کپی برداری کرده است. شاید شما فکر کنید که اپل واچ 399 دلاری خیلی گران است ولی باید بگوییم که این ساعت کمپانی Swiss alp حدودا 350 هزار دلار است.

شباهت ها و تفاوت های ساعت های اپل واچ و کمپانی سوئیسیرونمایی از گرانقیمت ترین اپل واچ

جدا از قیمت بالای این ساعت ، هر دو ساعت اپل واچ و این کمپانی سوئیسی دارای ظاهری شبیه به هم هستند. هر دوی این ساعت ها دارای صفحه ای شبیه به یکدیگر بوده و فقط تفاوت اصلی این دو ساعت این است که ساعت کمپانی سوئیسی هیچ صفحه نمایش دیجیتالی ندارد. دلیل اصلی این موضوع هم این بوده که این ساعت مکانیکی است و هیچ صفحه شماره گیری ندارد.

شیوه کار با این ساعت هوشمند

شما به جای نگاه کردن به این ساعت باید به آن گوش فرا دهید. این یک ساعت بی نظیر است که بر اساس صدا کار می کند. روش کار این ساعت هم به این صورت است که شما برای اینکه از زمان ساعت مطلع شوید باید به تیک تیک آن گوش فرا دهید. هر زمانی که شما برای رسیدن به قراری دیر کرده باشید این ساعت صدایی را تولید خواهد کرد که از طریق آن این موضوع را متوجه خواهید شد.

هدف اصلی از تولید این ساعت

به گفته سازنده این ساعت ، هدف اصلی بازگشت به اصل ساعت سازی و فرهنگ آن بوده است که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد.گفته شده که این ساعت ها حالت نگه دارنده زمان را دارند و شبیه هیچ ساعت هوشمندی نیستند. جالب اینکه این جمله در مورد ساعتی گفته شده که اصلا زمان را به شما نشان نمی دهد. در مورد زمان بندی و تنظیم این ساعت هم گفته شده که این ساعت به صورت اتوماتیک این کار را انجام می دهد. باید دید که چه بازخوردی این ساعت بین کاربران خود خواهد داشت.

نظر شما در مورد گرانقیمت ترین اپل واچ چیست؟

منتظر نظر شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها