گزارش مالی شیائومی در سه ماهه اول 2019 منتشر شد: رشد 27 درصدی درآمد

0
293
گزارش مالی شیائومی در سه ماهه اول 2019 منتشر شد: رشد 27 درصدی درآمد

آمارها نشان می دهد شرکت شیائومی در سه ماهه اول سال 2019 به رشد 27 درصدی درآمد رسیده است. شیائومی سال 2019 را با رونمایی پرچمدار خود Mi 0 و سری Redmi note 7 شروع کرد. این شرکت گزارش درآمد خود را برای سه ماهه اول سال 2019 منتشر کرده است و اعداد چیزی بهتر از انتظار را نشان می دهند.

افزایش 27 درصدی درآمد

به لطف فروش جامع خارج از بازار داخلی چین، گزارش مالی شیائومی درآمد 6.3 میلیارد دلار در درآمد را در این سه ماه به ثبت رساند که نشان دهنده یک افزایش 27 درصدی نسبت به همین بازه در سال گذشته است و 1.7 میلیارد دلار بیشتر از رقمی بوده است که شیائومی تخمین زده و پیش بینی کرده است. درآمد خالص تعدیل شده نیز به ارزش 2.1 میلیارد یوان رسید که این رقم در سال 2018، 1.1 میلیارد بود که رقم بسیار محسوسی محسوب می شود.

رتبه چهارم برندهای تولیدکننده گوشی

با وجود رکورد بازار داخلی و کاهش 21 درصدی در فروش گوشی های هوشمند چینی، این برند تجاری 27.9 میلیون دستگاه را طی سه ماه به صورت جهانی فروخته است و از این نظر در رتبه چهارم فروش برندهای تولید کننده گوشی قرار گرفته است. شیائومی در هند نیز به مقام اول فروش رسیده است و توانسته در بازارهای اروپای غربی نیز 115% افزایش در محموله های خود در گزارش مالی شیائومی داشته باشد. کاربران جهانی MIUI جهانی اکنون 260 میلیون دلار تخمین زده شده اند که 37% افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می دهند.

فروش دستبند و تلویزیون

برخلاف دیگر تولید کنندگان گوشی ‌های هوشمند که بر فروش سخت ‌افزار متمرکز شده ‌اند؛ شیائومی از الگویی سه‌ گانه در کسب‌ و کار خود استفاده می‌ کند. بر اساس این الگو، این مجموعه‌ چینی تلاش می ‌کند تا از فروش سخت ‌افزار، نرم ‌افزار و خرده‌ فروشی درآمد کسب کند. فروش دستگاه های هوشمند دیگر مانند تلویزیون ها و دستبندهای شیائومی نیز بیش از 100 درصد رشد داشته و با در آمد 1.5 میلیارد دلاری، به دومین منبع مالی شیائومی تبدیل شده اند.گزارش مالی شیائومی ، رتبه چهارم برندهای تولیدکننده گوشی

فعالیت در زمینه اینترنت اشیا و کسب درآمد

همانطور که می دانید شیائومی علاوه بر تجارت در گوشی های هوشمند، در زمینه دستگاه های اینترنت اشیا نیز فعال است و توانسته در سال گذشته حدود 171 میلیون دستگاه را به فروش برساند که نسبت به سال گذشته 70 درصد بیشتر بوده است. علاوه بر این 36 درصد درآمد های شرکت چینی شیائومی مربوط به خارج از چین بوده  که نسبت به پارسال 151 درصد افزایش یافته است.

کسب درآمد ناشی از خدمات اینترنتی

کسب و کار خدمات اینترنتی این برند نیز 31.8 % افزایش یافته است. فروشگاه های اصلی  Mi Home در حال حاضر در 480 فروشگاه مجاز در سراسر دنیا وجود دارند که 79 عدد از آنها در هند واقع شده است. کاربران فعال ماهانه سرویس های اینترنتی شیائومی هم از 146 میلیون نفر به حدود 207 میلیون نفر رسیده اند. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا تا کنون از محصولات و خدمات شیائومی استفاده کرده و از آن راضی بوده اید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها