گزارش مالی کمپانی هواوی طرفداران این برند چینی را هیجان زده کرد

0
315

گزارش مالی کمپانی هواوی اخبار جالب توجهی به همراه دارد. تمام کاربران و طرفداران دنیای تکنولوژی این موضوع را به خوبی می دانند که شرکت های چینی در سال های اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته اند. در این میان کمپانی های هواوی و شیائومی در صدر این شرکت های قرار دارند اما در این میان هواوی به طور کلی برتری قابل توجهی در مقایسه با برند های دیگر دارد.
به تازگی گزارش مالی کمپانی هواوی منتشر شده و این موضوع به خوبی حس قدرت گرفتن هواوی را برای تمام کاربران ایجاد می کند. بر اساس اخبار موجود هواوی برای اولین بار توانسته درآمد خود را به بیش از 100 میلیارد دلار برساند این موضوع در حالی رخ داده است که هواوی در سال اخیر مشکلات بسیار زیادی را تحمل کرده و در بسیاری از کشور های موفقیتی به دست نیاورده است.
گزارش مالی کمپانی هواوی به خوبی این موضوع را تایید می کند که هواوی در سال گذشته 107.13 میلیارد دلار درآمد داشته که در مقایسه با سال گذشته رشد خیره کننده ای داشته است. به طور کلی هواوی در سال  گذشته  رشد 19.5 درصدی از نظر درآمدی داشته و بخش موبایل این کمپانی نیز 25.1 درصد درامد بالاتری را تجربه کرده است.

سودآوری هواوی در سال 2018 چگونه بود؟

این گزارش تنها به درآمد هواوی خلاصه نمی شود و این کمپانی مشهور چینی توانسته سود خود را نیز به طور چشمگیری افزایش دهد. از نظر سود کلی شاهد افزایش 28 درصدی در مقایسه با سال 2017هستیم و هواوی در سال 2018 توانسته در بخش سود آوری نیز خیره کننده عمل کند و 8.8 میلیارد دلار سود آوری داشته باشد.
با این وجود همانطور که بیان شد ایالات متحده مشکلات بسیاری را برای این کمپانی چینی ایجاد کرده است و باید دید هواوی می تواند در سال 2021 خود را به عنوان برترین برند گوشی های موبایل در بازار جهانی معرفی کند. با توجه به اخبار پیرامون کمپانی چینی هواوی به نظر می رسد هیچ موضوعی نمی تواند هواوی را از هدف خود دور کند.
نظر شما در این زمینه چیست ؟ آیا حضور برندهای دیگر و فشار ایالات متحده برای کمپانی هواوی می توانند این برند چینی را از هدف خود دور کنند یا خیر.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها