گسترش فروشگاه های هواوی در اروپا

0
557
گسترش فروشگاه های هواوی در اروپا|کالاسودا

گسترش فروشگاه های هواوی در اروپا|کالاسوداکالاسودا – هواوی اعلام کرده است که فروشگاه های فیزیکی فروش محصولات و همچنین سرویسهای استریم ویدئو را در سه ماهه اول سال 2018 در سراسر اروپا گسترش خواهد داد.

هواوی اکوسیستم محتوای دیجیتال خود را در اروپا بنا میکند. این شرکت اعلام کرده است که گسترش بازارهای فیزیکی و فروشگاه های دیجیتال خود را به نام Huawei appstore در سال اینده میلادی در اروپا آغاز خواهد کرد.  آنها در این راه با 15 شرکت توسعه بازی و اپلیکیشن نیز همکاری میکنند.

همچنین دو شرکت تولیدکننده محتوا نیز طی همکاری استراتژیک با هواوی، این برند را در راه اجرای استریم ویدئو یاری خواهند کرد. این فروشگاه قرار است مکانی باشد که در آن مشتریان بتوانند از اپلیکیشنهای جدید این شرکت نیز استفاده کنند. سرویس استریم ویدئو دارای پخش گسترده نمایشهای تلویزیونی و فیلمهای محلی و جهانی بدون پخش هر گونه آگهی است.

هواوی با شرکت Milky Way، که یک شرکت توزیع کننده فیلم دیجیتال و مستند است، نیز همکاری خود را آغاز کرده است. این شرکت بیش از 4 هزار فیلم در 400 موسسه حقوقی در 100 کشور جهان توزیع کرده است.

 در کنار این موارد هواوی قصد دارد که تم های جدید را نیز در فروشگاه خود در معرض نمایش و عرضه قرار دهد. این تم های در میان 160 میلیون کاربر فعال و 40 میلیون دانلود ماهانه میتوانند به عنوان محتوایی جذاب برای عرضه تلقی شوند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها