گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G با یک باتری بسیار بزرگ روانه بازار می شود

0
818
گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G

نسخه 5G گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ با یک باتری بسیار بزرگ روانه بازار فروش می شود. این کمپانی کره ای که در سال های اخیر نگرانی های بسیاری در مورد باتری پرچمداران خود (پس از گلکسی نوت 7) داشته است، این بار قصد دارد از یک باتری بالاتر از 4000 میلی آمپری استفاده کند.

مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می دهد در کنار گوشی های جدید این کمپانی، گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G نیز روانه بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند که در تاریخ 20 فوریه رونمایی می شود، اولین گوشی هوشمند این کمپانی کره ای با اینترنت نسل پنجم لقب خواهد گرفت. اگر سامسونگ سورپرایز دیگری نداشته باشد، به نظر می رسد در این روز شاهد عرضه چهار پرچمدار این کمپانی کره ای باشیم. بر اساس اخبار موجود، گوشی های هوشمند این کمپانی با نام های گلکسی S10 E ، گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G روانه بازار فروش می شوند.

طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G با باتری 5000 میلی آمپری روانه بازار فروش می شود. ظرفیت باتری این محصول بسیار خاص خواهد بود و می تواند شرایط جالبی را برای کاربران رقم بزند. البته این موضوع را باید در نظر گرفت که گوشی های هوشمندی که با اینترنت نسل پنجم روانه بازار فروش می شوند، به ظرفیت باتری بیشتری نیاز دارند. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند، تنها محصول سامسونگ با باتری 5000 میلی آمپری نخواهد بود و دو محصول از سری M  این کمپانی نیز چنین شرایطی دارند.

سامسونگ در سال جاری قصد دارد تمام گوشی های خود را با صفحه نمایش های خمیده روانه بازار فروش کند. در این میان تنها گوشی هوشمند گلکسی اس 10 نسخه معمولی با صفحه نمایش مسطح روانه بازار فروش می شود. با این وجود به نظر می رسد که رقابت جالبی بین پرچمداران این برند کره ای برای برترین شدن شکل گیرد.

گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G

آیا گلکسی اس 10 نسخه 5G، تنها گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به اینترنت نسل پنجم خواهد بود؟

بر اساس اخبار موجود، علاوه بر گوشی گلکسی اس 10، گوشی هوشمند منعطف این کمپانی نیز از اینترنت نسل پنجم بهره می برد و به نظر شرایط بسیار خوبی را برای کاربران فراهم کند؛ هرچند این گوشی موبایل با قیمتی بسیار بالا روانه بازار فروش می شود. نکته حائز اهمیت اینکه این گوشی هوشمند منعطف اولین گوشی هوشمندی است که از باتری 6200 میلی آمپری بهره می برد.

نظر شما درمورد پرچمداران جدید سامسونگ چیست؟ آیا پرچمداران سامسونگ را خریدهای بسیار خوبی برای خود می دانید؟

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها