گلکسی اس 10 سامسونگ به رویاسازی روی می آورد؟

0
1470
گلکسی اس 10 سامسونگ به رویاسازی روی می آورد؟

گلکسی اس 10 سامسونگ به رویاسازی روی می آورد؟کالاسودا- گوشی موبایل گلکسی اس 10 سامسونگ یک قدم به رویا سازی این برند نزدیک تر شد. به نظر می رسد گلکسی اس 10 سامسونگ در بسیاری از موارد برای این برند کره ایی که سال هاست برترین برند فروش موبایل محسوب می شود رکورد شکنی هایی انجام خواهد داد. حال روز گذشته خبری منتشر شد که نشان می دهد سامسونگ در بخش حسگر اثر انگشت تغییرات جالبی خواهد داشت.

حسگر عنبیه چشم ؛ در گلکسی اس 10 سامسونگ این پروژه شکست خورده تکرار نمی شود

گلکسی اس 10 سامسونگ پس از جدود سه سال میزبان این فناوری نخواهد بود. در سال های اخیر سامسونگ اصرار بسیار زیادی در ساتفاده از این حسگر در محصولات خود داشت که هیچگاه نتوانست نظر کاربران را به خود جلب کند حال به نظر می رسد سامسونگ دیگر قصد دارد از این فناوری استفاده کند.

حسگر اثر انگشت یکپارچه ؛ گلکسی اس 10 سامسونگ تمام برند ها را شکست می دهد!!

با توجه به شایعات موجود باید شاهد عرضه حسگر اثر انگشت یکپارچه روی محصولات این برند باشیم و نکته قابل توجه را باید پشتیبانی یک سوم این صفحه نمایش از این حسگر دانست. این اتفاق را باید در کمتر گوشی هوشمند شاهد باشیم و در حال حاضر تنها برند ویوو از این قابلیت بهره می برد، البته باید شاهد تفاوت های بسیاری در بخش حسگر اثر انگشت یکپارچه در این دو برند متفاوت دنیای موبایل باشیم.

گلکسی اس 10 سامسونگ به رویاسازی روی می آورد؟

در حال حاضر برای این گوشی هوشمند شرایط در نظر گرفته شده بسیار مناسب خواهد بود و باید دید آیا سامسونگ می تواند فروش خود را دز سال جاری افزایش دهد یا باز هم اسیر برند های چینی که روز به روز گسترش پیدا می کنند می شود. در حال حاضر کمپانی سامسونگ سهم کمتری را در مقایسه با سال های گذشته پیدا کرده است و به خوبی می داند یک اشتباه کوچک می تواند تمام این سال های غرور آمیز این برند را نابود کند.

طبق آخرین اخبار برند سامسونگ در نیمه سوم سال 2018 پرفروش ترین برند موبایل لقب گرفته است اما به دلیل کاهش فروش این برند و قدرت گرفتن برند هوآوی که این روز ها دومین برند پرفروش دنیا محسوب می شود یک تحدید بسیار جدی برای این برند کره ای و پرچمدارانش محسوب می شود. سامسونگ در سال 2018 نیز در بخش دوربین و پردازنده نتوانست برتری خاصی در مقایسه با این برند پینی پیدا کند و به همین دلیل به نظر می رسد در سال آینده شاهد تحولات بسیار جالبی در گوشی های هوشمند این برند به خصوص گلکسی اس 10 سامسونگ باشیم.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها