بررسی گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G ؛ پرچمداری خاص با بهترین دوربین

گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G را باید شاهکار این کمپانی مشهور در بخش ساخت گوشی های هوشمند دانست. این گوشی هوشمند با پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم و همچنین بهترین لنز ها برای دوربین عکاسی به عنوان یک گوشی هوشمند تمام عیار در بازار جهانی به شمار می رود. در این بخش قصد دارد به مرور ویژگی های این محصول جذاب بپردازیم .

پرچمدار سامسونگ دارای وزنی نزدیک به 200 گرم است و جنس بدنه شیشه از جنس گوریلا گلس جذابیت های بسیاری به این محصول می بخشد. کمپانی سامسونگ برای پرچمدار خود از استاندارد IP68 بهره می برد و در مقابل آب و گرد و غبار بالاترین مقاوت را دارد.

پشتیبانی از اینترنت 5G در گوشی هوشمند گلکسی اس 10 سامسونگ

گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G از معدود گوشی های هوشمندی است که از این قابلیت بهره می برد. سامسونگ برای این محصول در بخش شبکه شاهکار کرده و سرعت دانلود 2000 مگابیت بر ثانیه را در کنار سرعت آپلود 150 مگابیت در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند از LTE-A (7CA) Cat20 بهره می برد و سرعت اینترنت خیره کننده ای را ایجاد می کند.

صفحه نمایش پرچمداران سامسونگ هموراه خیره کننده است

گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED است. این گوشی هوشمند 6.7 اینچی با نسبت تصویر 19.9 به 9 و همچنین تراکم پیکسلی 502 شرایط خیره کننده ای را ایجاد می کند. پشتیبانی از HDR10 پلاس و صفحه نمایش همواره روش به جذابیت این صفحه نمایش کمک بسیار زیادی می کند.

مرور سخت افزار و نرم افزار پرچمدار سامسونگ

گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G با اندروید نسخه 9 ام در اختیار کاربران قرار می گیرد و سامسونگ رابط کاربری جدید خود را در این محصول قرار داده است. مشابه تمام پرچمداران این محصول در دو نسخه عرضه می شود و شاهد این گوشی هوشمند با پردازنده های اگزینوس 9820 و همچنین اسنپدراگون 855 هستیم. این گوشی هوشمند پرچمدار در دو نسخه به فروش می رسد و سامسونگ حافظه داخلی های 256 و 512 گیگابایتی را برای آن در نظر گرفته است. پرچمدار جذاب سامسونگ دارای رم 8 گیگابایتی است. در مورد این گوشی هوشمند درنظر داشته باشید که قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی برای این گوشی هوشمند وجود ندارد.

دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس 10 نسخه 5G چه ویژگی هایی دارد

همانطور که بیان شد دوربین را باید یکی از بهترین ویژگی های این محصول جذاب در نظر گرفت. سامسونگ در این گوشی هوشمند از 6 لنز استفاده کرده که سهم دوربین اصلی 4 لنز است. حضور لنز اصلی 12 مگاپیکسلی در کنار لنز های 12 مگاپیکسلی تله فوتو و همچنین لنز 16 مگاپیکسلی فوق عریض در کنار لنز ToF شرایط خیره کننده ای را برای کاربران ایجاد می کند.

سامسونگ قابلیت فیلم برداری 4K را برای این محصول با نرخ 60 قریم بر ثانیه در نظر گرفته و امکان فیلم برداری 960  فریم بر ثانیه نیز با کیفیت اچ در شرایط بسیار جالبی را ایجاد می کند.

در بخش دوربین سلفی نیز ویژگی های بسیار خوبی وجود دارد و پرچمدار سامسونگ را باید به نوعی بهترین دوربین سلفی گوشی های هوشمند نیز معرفی کرد. حضور لنز 10 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم 1.9 و همچنین لنز ToF شرایط بسیار جالبی را برای کاربران رقم می زند. این گوشی هوشمند را باید اولین موبایلی دانست که از این لنز برای دوربین سلفی استفاده می کند.

باتری ، ویژگی برتر پرچمدار سامسونگ

یکی از جذاب ترین ویژگی های این گوشی هوشمند در بخش باتری است، پرچمدار سامسونگ با باتری 4500 میلی آمپری و همچنین قابلیت های بسیار زیاد شرایط خوبی را برای کاربارن ایجاد می کند. این باتری لیتیوم یونی می تواند خیال کاربران را برای این گوشی هوشمند در بخش باتری راحت کند، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی و همچنین قابلیت شارژ سریع بی سیم 15 واتی در کنار قابلیت شارژ معکوس 9 واتی را باید شاهکار سامسونگ در بخی باتری گوشی های هوشمند دانست.

پرچمدار سامسونگ در رنگ های سفید، مشکی، طلایی به فروش می رسد و این کمپانی کره ای قیمتی در حدود 1160 یورو برای این محصول در نظر گرفته و گلکسی اس 10 سامسونگ نسخه 5G را باید شروعی برای ساخت پرچمدارانی با اینترنت نسل 5 ام دانست.

مطالب اخیر

شرکت آمریکایی جلوی فروش محصولات لنوو و موتورولا در آلمان را گرفت

اختلاف نظر بر سر پرداخت حق امتیاز باعث شد تا دادگاهی در آلمان علیه لنوو…

13 ساعت پیش

ساخت آیفون تاشو اپل با کمک سامسونگ

سامسونگ در توسعه آیفون تاشو اپل مشارکت دارد. به گزارش کالاسودا، گزارش‌های مربوط به ورود…

2 روز پیش

آلفارومئوهای جدید و کمیاب در خدمت پلیس دبی

ناوگان گشت زنی پلیس دبی پذیرای دو خودروی جدید و کمیاب آلفارومئو شده است. به…

3 روز پیش

آیفون ۱۵ پرو مکس پر فروش ترین گوشی شد

آیفون ۱۵ پرو مکس اپل پر فروش ترین گوشی فصل اول ۲۰۲۴ شد. به گزارش…

5 روز پیش

چیپست ۳ نانومتری جدید سامسونگ مجهز به هوش مصنوعی

سامسونگ اولین چیپست ۳ نانومتری خود را برای موبایل رونمایی کرد. به گزارش کالاسودا،این رونمایی…

6 روز پیش

هر ۴ مدل آیفون ۱۶ کنار هم

اپل هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گوشی هوشمند آینده خود فاش نکرده است، اما یک…

7 روز پیش