گلکسی اس 10 نسخه 5G ؛ برترین دوربین گوشی های هوشمند

0
411
گلکسی اس 10 نسخه 5G ؛ برترین دوربین گوشی های هوشمند

دوربین اصلی گوشی موبایل گلکسی اس 10 نسخه 5G به عنوان برترین دوربین گوشی های هوشمند از دیدگاه وب سایت DxOMark انتخاب شد. این گوشی هوشمند در کنار پرچمدار هواوی توانست امتیاز 112 را کسب کند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که دوربین سلفی این گوشی هوشمند مجهز به اینترنت نسل پنجم امتیاز 97 را کسب کرده اما پی 30 پرو هواوی امتیاز 89 را به ذست آورده است.

کمپانی سامسونگ مدتی پیش اعلام کرده بود که دوربین پرچمدار این برند یعنی گلکسی اس 10 پلاس برتر از پرچمداران هواوی است و دلیل خود را اینگونه مطرح کرده بود که مجموع امتیازات دوربین اصلی و سلفی پرچمدار سامسونگ بالاتر از امتیازات پی 30 پرو هواوی است. حال وب سایت یاد شده امتیازات نسخه 5G پرچمدار سامسونگ را اعلام کرده که نشان از قدرت بسیار بالای این گوشی هوشمند در هر دو بخش دوربین اصلی و سلفی می دهد.دوربین اصلی گوشی موبایل گلکسی اس 10 نسخه 5G به عنوان برترین دوربین گوشی های هوشمند از دیدگاه وب سایت DxOMark انتخاب شد

بررسی تفاوت دوربین گلکسی اس 10 نسخه 5G با اس 10 پلاس سامسونگ

نکته جالب توجه را باید این موضوع دانست که نسخه عادی گلکسی اس 10 پلاس این موضوع است که این گوشی هوشمند با سخت افزار مشابه گلکسی اس 10 نسخه 5G امتیاز 109 را کسب کرده و و تنها تفاوت میان این دو گوشی هوشمند لنز ToF این محصول است. این لنز در عکس برداری بوکه و همچنین جداسازی سوژه از محیط تاثیر بسیار خوبی روی دوربین گوشی موبایل دارد. البته تنها لنز ToF را نمی توان دلیل بهبود دوربین این گوشی هوشمند دانست و گلکسی اس 10 نسخه 5G از نظر نرم افزار نیز پیشرفت های داشته است.

پس از بررسی امتیازات در مورد نسخه اینترنت نسل پنجم پرچمدار سامسونگ مشاهده می کنیم که در بخش های بزرگنمایی تصویر، عکس برداری بوکه و فلاش امتیاز ها در مقایسه با اس10 پلاس بهبود پیدا کرده و در بخش فیلم برداری نیز شاهد بهبود برخی ویژگی های بودیم.

در مورد عکس برداری دوربین گلکسی اس 10 نسخه 5G این موضوع را باید یادآور شویم که سامسونگ برای عکس برداری بوکه از لنز تله فوتو به جای لنز فوق عریض استفاده می کند. این موضوع باعث می شود که اعوجاج کمتری را را مشاهده کنیم. همچنین بهتر است این موضوع را در نظر داشته باشید که لنز ToF در عکس برداری بوکه تاثیری ندارد.

در بخش دوربین سلفی نیز گلکسی اس 10 نسخه 5G توانست امتیاز 97 را کسب کند و یک امتیاز بالاتر از گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس به دست آورد. البته این بهبود امتیاز کاملا به صورت نرم افزاری است.بررسی تفاوت دوربین گلکسی اس 10 نسخه 5G با اس 10 پلاس سامسونگ

گلکسی اس 10 نسخه 5G دارای دو لنز ToF است. یکی از این سنسور ها در بخش دوربین اصلی قرار دارد و بزرگترین تفاوت را میان دوربین اصلی این گوشی هوشمند با گلکسی اس 10 پلاس را ایجاد کرده و در بخش دوربین سلفی نیز این سنسور را مشاهده می کنیم که در مقایسه با سایر محصولات سامسونگ تاثیر زیادی را ایجاد نکرده است.

نظر شما در مورد دوربین گوشی های هوشمند سامسونگ چیست؟ آیا پرچمداران سامسونگ در مقایسه با هواوی و برند های دیگر قدرت بالاتری دارند؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها