موبایل گلکسی اس 10 پلاس کار را برای پرچمداران دیگر سخت می کند

0
1378
موبایل گلکسی اس 10 پلاس کار را برای پرچمداران دیگر سخت می کند

موبایل گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ با ویژگی های شگفت انگیزی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و با توجه به اینکه کمپانی سامسونگ به زودی از پرچمداران خود به صورت رسمی رونمایی خواهد کرد، این گوشی های هوشمند تاثیر بسیار زیادی روی آینده این برند کره ای خواهند داشت. به همین دلیل این برند مشهور قصد دارد تمام توان خود را برای برترین موبایل خود یعنی موبایل گلکسی اس 10 پلاس به کار گیرد.

نسخه سرامیکی موبایل گلکسی اس 10 پلاس وارد بازار می شود

بر اساس اخبار منتشر شده، موبایل گلکسی اس 10 پلاس بدنه ای سرامیکی دارد. این جنس بدنه بدون شک جذابیت های موبایل گلکسی اس 10 پلاس را دو برابر خواهد کرد. در کنار این ویژگی ظاهری، سامسونگ قصد دارد از یک ترابایت حافظه داخلی برای این گوشی موبایل بهره ببرد. استفاده از حافظه داخلی یک ترابایتی در روزهایی که برندهای موبایل پرچمداران خود را با حافظه داخلی 512 گیگابایتی روانه بازار فروش می کنند، بدون شک بسیار مورد تایید کاربران قرار خواهد گرفت. استفاده از حافظه داخلی یک ترابایتی می تواند سامسونگ را درخصوص فروش گوشی های گران قیمت به خوبی کمک کند.

رم نرم افزاری 12 گیگابایتی؛ رویا یا واقعیت؟

در کنار حافظه داخلی قدرتمند این گوشی موبایل، رم نرم افزاری 12 گیگابایتی بسیار هیجان انگیزتر خواهد بود. طی سال های اخیر گوشی های پرچمدار با رم های نرم افزاری هشت و نهایت 10 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار می گیرند و استفاده از رم 12 گیگابایتی به خوبی انگیزه سامسونگ را برای افزایش فروش نشان می دهد.نسخه سرامیکی موبایل گلکسی اس 10 پلاس وارد بازار می شود

موبایل گلکسی اس 10 پلاس، نخستین پرچمدار با شش لنز دوربین

موبایل گلکسی اس 10 پلاس اولین پرچمداری خواهد بود که با شش لنز دوربین روانه بازار فروش می شود. سامسونگ برای موبایل گلکسی اس 10 پلاس چهار لنز دوربین اصلی و دو لنز دوربین سلفی را در نظر گرفته است. استفاده از چهار لنز دوربین اصلی در سال گذشته توانست برای میان رده سامسونگ موفقیت های خوبی به دست آورد و دوربین سلفی دوگانه نیز طرفداران خاص خود را دارد. باید دید ترکیب این دو ساختار چه شرایطی را برای موبایل گلکسی اس 10 پلاس نسخه سرامیکی رقم خواهد زد.

نسخه سرامیکی موبایل گلکسی اس 10 پلاس در برابر ضربه و آسیب های احتمالی موفق تر از نسخه دیگر این گوشی موبایل خواهد بود. باید دید کدام گوشی پرچمدار سامسونگ مورد توجه کاربران قرار خواهد گرفت. نظر شما در مورد گوشی های پرچمدار سامسونگ چیست؟ آیا گوشی موبایل گلکسی اس 10 پلاس با جنس بدنه سرامیکی می تواند مشکلات شکستگی بدنه گوشی های پرچمدار را که این روزها هزینه بسیاری برای کاربران دارد، برطرف کند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها