گلکسی فولد سامسونگ کابوس این شرکت در سال 2019 را تکمیل می کند

بر اساس گزارش های منتشر شده پس از کاهش سود درصدی سامسونگ الکترونیک به نظر روزهای بد این کمپانی مشهور همچنان ادامه دارد و گوشی هوشمند 2000 دلاری سامسونگ با مشکلات بسیار جدی رو به رو شده است، موضوع که بدون شک تلفات بسیار زیادی خواهد داشت.

آیا سال 2019،  سال کمپانی سامسونگ نیست؟

به طور کلی سال جاری را نمی توان فاجعه برای کمپانی سامسونگ در نظر گرفت. با وجود کاهش سود عملیاتی 60 درصدی این کمپانی کره ای قیمت سهام این شرکت تنها 3.5 درصد افت کرده است که به نظر بسیار خوب است. علت این موضوع را باید اینطور در نظر گرفت که سامسونگ در بخش هایی مانند بیمه، کارت اعتباری و… فعالیت های بسیار گسترده ای دارد.

حال به تازگی تصاویر در شبکه های اجتماعی در حال اشتراک گذازی است که خبر از یک رسوایی جدید برای این کمپانی کره ای می دهد. گلکسی فولد سامسونگ این روزها اوضاع خوبی را تجربه نمی کند و هر روز تصاویری منتشر می شود که نشان می دهد لایه روی صفحه نمایش این گوشی هوشمند گران قیمت با مشکل رو به رو می شود. لایه ایی که شبیه به محافظ صفحه نمایش است اما در صورت خراب شدن آن با مشکلات بسیار بزرگی رو به رو خواهد شد. حال باید دید سامسونگ چه تدابیری را برای گلکسی فولد در نظر خواهد گرفت آیا این گوشی هوشمند نیز مانند گلکسی نوت 7 از بازار خارج می شود؟

سال گذشته به نظر می رسید که گلکسی فولد سامسونگ بتواند شرایط بازار را به سود خود به پایان برساند. این کمپانی مشهور در ابتدا موفق عمل کرد و حتی هواوی نیز از برخی ویژگی های گلکسی فولد استفاده کرد اما این برند هواوی بود که توانست موفقیت های بسیاری به دست آورد و سامسونگ این روز ها اسیر گوشی هوشمند گلکسی فولد است.

این موضوع را در مورد صفحه نمایش های گلکسی فولد سامسونگ در نظر بگیرید که این مشکلات پس از چند ماه رخ داده است و باید دید به طور کلی عمر این نوع صفحه نمایش ها چقدر است.اگر مشکلات این گوشی هوشمند افزایش پیدا کند به احتمال زیاد شاهد خروج این گوشی هوشمند در بازار فروش خواهیم بود. هرچند که بسیاری از علاقه مندان سامسونگ پرچمداران خود را به این محصول ترجیح داده اند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

مطالب اخیر

تولید ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی توسط خودروسازان آلمانی

خودروسازان آلمانی در سال ۲۰۲۳ بیش از ۱.۲۷ میلیون خودرو برقی تولید کرده و از…

3 روز پیش

خلاصه افتتاحیه WWDC 2024 در ۱۰ دقیقه

به گزارش کالاسودا، در این ویدئو خلاصه ۱۰ دقیقه‌ای از رونمایی‌های نرم افزاری اپل در…

4 روز پیش

حرکت عجیب یا معقولانه ترکیه علیه خودروهای چینی

ترکیه  علیه خودروهای چینی تعرفه ۴۰ درصدی اعمال می‌کند. به گزارش کالاسودا، در سال ۲۰۲۳،…

6 روز پیش

رونمایی از شاسی بلند Luxeed S9؛ محصول مشترک هوآوی و چری علیه تسلا

Luxeed S9؛ جدیدترین خودرو برقی، محصول مشترک هوآوی و چری در پاسخ به تسلا مدل…

1 هفته پیش

همه چیز درباره خودرو برقی تسلا مدل ۲

خودرو برقی تسلا مدل ۲ پر مخاطب ترین خودروی برقی است که جهان تقریبا چیزی…

1 هفته پیش

کشف دلیل اصلی التهاب روده توسط محققان انگلیسی

گروهی از محققان انگلیسی مدعی شدند با تجزیه و تحلیل ژنتیکی دلیل اصلی التهاب روده…

1 هفته پیش