مشخصات فنی پرچمدار گلکسی نوت 10 سامسونگ فاش شد

0
494
16 مرداد، زمان رونمایی گلکسی نوت 10

مشخصات فنی گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 سامسونگ به صورت غیر رسمی اعلام شد. سامسونگ قصد دارد برای پرچمدار خود جدیدترین پردازنده کمپانی کوالکام را مورد استفاده قرار دهد.

روز گذشته شایعاتی در مورد باتری گوشی های نوت 10 سامسونگ منتشر شد که اخبار نا امید کننده ای به همراه داشت، با این وجود امروز Evan Blass در صفحه اجتماعی خود برخی از ویژگی های این گوشی هوشمند را منتشر کرد. بر اساس اخبار منتشر شده این گوشی موبایل با باتری 3600 میلی آمپری روانه بازار فروش می شود. این باتری 100 میلی آمپر بالاتر از ظرفیت باتری است که روز گذشته اعلام شد که این موضوع بدون شک خبر بسیار خوبی باید برای کاربران به شمار رود.

Evan Blass تایید کرد که این گوشی موبایل با صفحه نمایش 6.3 اینچی وارد بازار فروش می شود. این گوشی هوشمند با پنل صفحه نمایش AMOLED و نرخ به روز رسانی صفحه نمایش 60 هرتزی بسیار جالب توجه خواهد بود. این گوشی هوشمند پرچمدار با رم 8 گیگابایتی و همچنین حافظه 256 گیگابایت رونمایی می شود. بر اساس اخبار قبلی نیز نوت 10 پلاس رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارد.

گلکسی نوت 10 سامسونگ با فناوری شارژ سریع 45 واتی عرضه می شود

گلکسی نوت 10 سامسونگ با فناوری شارژ سریع 45 واتی عرضه می شود

نکته جالب توجه در مورد این موضوع باید در نظر داشته باشید که این گوشی هوشمند پرچمدار با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس رونمایی می شود، بر اساس شایعاتی قبلی نسخه پلاس این گوشی هوشمند با فناوری شارژ سریع 45 واتی وارد بازار فروش می شود و بلاس ادعا می کند که نسخه پایه و کوچکتر نیز از همین فناوری بهره می برد.

استفاده از فناوری شارژ معکوس 15 واتی نیز برای این محصولات در نظر گرفته شده است. نوت 10 پلاس از کارت حافظه میکرو اس دی بهره می برد، با این وجود ممکن است این قابلیت برای نسخه عادی در نظر گرفته نشود. هر دو گوشی موبایل با قلم مخصوص سامسونگ روانه بازار می شوند و سامسونگ برای نسخه پلاس صفحه نمایش 6.8 اینچی با باتری 4300 میلی آمپری را در نظر گرفته است.

در بخش دوربین نیز شاهد حضور لنز های 12، 16 و 12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی هستیم و سامسونگ از حافظه داخلی نوع UFS 3.0 استفاده می کند و شارژر داخلی جعبه دستگاه نیز یک شارژر 25 واتی است. نسخه پلاس نیز همین شرایط را دارد و تنها لنز ToF به این محصول اضافه می شود.

قیمت گوشی های گلکسی نوت 10

قیمت گوشی های گلکسی نوت 10

 

 

این خبر در حالی منتشر شده که چند روز پیش قیمت این محصولات نیز مشخص شد.برای مرور خبر چند روز پیش با ما همراه باشید.

قیمت گوشی های گلکسی نوت 10 اعلام شدند، بر اساس اخبار منتشر شده ارزان ترین نسخه این گوشی هوشمند 999 یورو قیمت دارد و نسخه های بالاتری نیز در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بر اساس اخبار منتشر شده گلکسی نوت 10 در اروپا با قیمتی در حدود 999 یورو(1125 دلار) و همچنین نوت 10 پلاس نیز حدود 1149 یورو ( 1295 دلار) در اختیار کاربران اروپا قرار می گیرد، توجه داشته باشید که هر دو گوشی هوشمند یاد شده به عنوان مدل پایه در اختیار کاربران قرار می گیرد و حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارد. در نظر داشته باشید که قیمت نسخه پایه ی پرچمدار هواوی نیز همین گونه بود این کمپانی مشهور گوشی پی 30 پرو خود را در نسخه پایه با این قیمت وارد بازار جهانی کرد. از این رو نمی توان قیمت این محصول را غیر منطقی یا بالاتر از حد انتظار دانست.برای معرفی گوشی های ضد آب سامسونگ در سال 2019 در این بخش کلیک کنید

در این میان توجه داشته باشید که قیمت این گوشی هوشمند در مناطق مختلف تفاوت دارد و از این رو می توان به تخفیفات و برخی هدایای این شرکت نیز اشاره کرد. گوشی های هوشمند سامسونگ نوت 10 تفاوت هایی دارند که در این میان بین گوشی های نوت 10 و نوت 10 پلاس در بخش ظاهری شباهت های وجود دارد و به نظر مهم ترین تفاوت را باید صفحه نمایش بزرگنر و لنز دوربین بیشتر در قاب پشتی اشاره کرد. به تازگی نیز اعلام شده است که جک هدفون و همچنین دکمه بیکسبی نیز از این گوشی هوشمند حذف شده اند.

16 مرداد، زمان رونمایی گلکسی نوت 10

16 مرداد، زمان رونمایی گلکسی نوت 10

گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 سامسونگ روز 16 مرداد به صورت رسمی رونمایی می شود، مدتی پیش اخباری منتشر شد که نشان می داد این گوشی هوشمند روز 19 مرداد رونمایی می شود با این وجود بر اساس گزارش Cnet این گوشی هوشمند روز 16 مرداد به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

گلکسی نوت 10 در ایالات متحده رونمایی می شود و سامسونگ شهر نیویورک را برای این رونمایی در نظر گرفته است، این گوشی هوشمند در بارکلیز سنتر رونمایی می شود که گلکسی نوت 9 نیز در همان محیط به صورت رسمی رونمایی شد.

بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ قصد دارد در سال جاری دو گوشی هوشمند سری نوت را به صورت رسمی رونمایی کند، گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 در کنار نسخه نوت 10 پرو در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد، با توجه به شایعات این دو گوشی هوشمند شباهت های بسیاری به یکدیگر دارند و نسخه پرو دارای صفحه نمایش بزرگتر با یک لنز دوربین اصلی بیشتر است.

گلکسی نوت 10 پرو قدرتمند ترین محصول سامسونگ خواهد بود؟

گلکسی نوت 10 پرو قدرتمند ترین محصول سامسونگ خواهد بود؟

سامسونگ نوت 10 دارای حفره صفحه نمایش است و گوشی هوشمند جدید سری نوت از جک هدفون پشتیبانی نمی کند، سامسونگ دکمه اختصاصی بیکسبی را که مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته بود را از این گوشی های هوشمند حذف خواهد کرد. با این وجود حدود یک ماه و نیم تا رونمایی از این گوشی هوشمند مانده است و باید منتظر اخبار بیشتری در مورد این گوشی هوشمند در روزهای آینده باشیم.

بر اساس اخبار منتشر شده گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Dynamic AMOLED است و از حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره می برد، سامسونگ برای این محصول باتری 4170 میلی آمپری را در نظر گرفته است. نسخه پرو این محصول نیز با صفحه نمایش 6.8 اینچی و همچنین باتری مشابه با 256 گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی تا 1 ترابایت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها