شارژ فوق سریع گلکسی نوت 10 کاربران را شگفت زده می کند

0
226
شارژ فوق سریع گلکسی نوت 10 کاربران را شگفت زده می کند

بر اساس اخبار منتشر شده گلکسی نوت 10 سامسونگ از شارژ فوق سریع بیش از 25 وات بهره می برد. این قابلیت شرایط بسیار خوبی را برای کاربران ایجاد می کند. به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد یکی از بزرگترین مشکلات خود که مربوط به بخش باتری و سرعت شارژ شدن آن است را برطرف کند.

درحال حاضر شارژ های فوق سریع زیادی در بازار جهانی توسط برند های مختلف عرضه شده است، با این وجود گوشی های هوشمند پرچمدار فعلی سامسونگ با فناوری شارژ سریع 25 واتی در اختیار کاربران قرار می گیرد، این موضوع باعث شده که سامسونگ در مقایسه با برند های دیگر مانند هواوی شرایط جالبی را تجربه نکند، هواوی این روزها در حال توسعه شارژ فوق سریع 55 واتی است.

سریعترین فناوری شارژ سریع برای کدام محصولات است؟

امروز اخباری منتشر شده که نشان می دهد گلکسی نوت 10 سریعتر از گوشی های هوشمند گلکسی اس 10 نسخه اینترنت نسل پنجم و گلکسی A70 شارژ می شود. در حال حاضر این دو محصول از شارژ فوق سریع 25 واتی بهره می برند. حال باید دید شارژ فوق سریع گلکسی نوت 10 چه شرایطی را برای کاربران رقم می زند.

این مطالب از یکی از نزدیک ترین صفحات توییتر به کمپانی سامسونگ منتشر شده است و باید منتظر روزهای آینده و اخبار بیشتر در مورد این گوشی هوشمند جذاب باشیم، رونمایی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 در ماه های آینده می تواند اتفاقات جالبی را رقم بزند. این موضوع تاثیر بسیار زیادی روی فروش گوشی های هوشمند در سال جاری خواهد داشت.گلکسی نوت 10 سامسونگ از شارژ فوق سریع بیش از 25 وات بهره می برد.

در کنار گلکسی نوت 10 سامسونگ نسخه پرو این محصول نیز در سال جاری رونمایی می شود، مدتی پیش اخباری منتشر شده که نشان می داد این گوشی هوشمند از باتری 4500 میلی آمپری بهره می برد و با این شرایط اگر سامسونگ پرچمدار خود را با شارژ فوق سریع 50 واتی در اختیار کاربران قرار دهد می توانیم شاهد رونمایی از یک پرچمدار بدون نقص در بخش باتری باشیم.

گلکسی نوت 10 در چند نسخه روانه بازار فروش می شود

در سال جاری اخباری وجود دارد که سری نوت سامسونگ در نسخه های مختلفی در اختیار کاربران قرار می گیرد، این موضوع بدون شک روی فروش این گوشی های هوشمند تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. بر اساس شایعات باید منتظر عرضه چهار گوشی هوشمند به عنوان محصولات سری نوت سامسونگ در سال 2019 باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها